Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Er nå gravid i uke29 og har de siste 6-8 ukene hatt vont i den ene foten og blodårene står ut. Har kjøpt meg skikkelig støttestrømpebukse og går med den dagen lang hver dag.(råd fra jordmor) Men verker forsatt veldig mye i foten. Når jeg tar støttestrømpebukse av, så står åreknuten og blodårene i foten ut med en gang, klarer såvidt å gå da for det gjør så vont. Har vært hos legen, men han viste ingenting, såg ikke på foten engang. Er fortvilet, har jo mange uker igjen... Noen som har opplevd det samme og har tips om hva som hjelper? Går forresten forsatt i full jobb. Anonymous poster hash: 7dd57...91e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 7dd57...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå