Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Fadderen hennes som hun ser veldig opp til kommer på døren vår kl 19.30 i kveld. Fri fra sfo i morgen så egentlig kunne hun bare fått være med ute litt med henne i den flotte sommerkvelden. Men siden hun var på vei til å dusje å stelle seg før kvelden sa jeg nei å kom tilbake en annen kveld, men så fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg sendte jenta mi ut etter henne , men da hadde hunn forsvunnet...stakkars jenta mi gikk i en halvtime å lette etter henne før jeg sa hun måtte komme inn rett før halv 9... Huff, har så dårlig samvittighet..skulle bare sagt ja når hun var på døren!!! Får invitere henne hjem til oss snarlig. Anonymous poster hash: 171d9...a15
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Holder på å dø av dårlig samvittighet. Hvorfor sa jeg ikke bare ja med en gang! Sa jo nei i farten å kom på etterpå at det hadde godt greit siden det er sfo fri i morgen:((( Datteren min ble så lei seg!! HI Anonymous poster hash: 171d9...a15
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Feilen var at du ombestemte deg og sendte henne ut på leting. Hadde vært bedre å stå for det du sa også heller følge henne hjem til fadderen i morgen og hørt om de skulle leke da. Anonymous poster hash: 04c62...9c3
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Feilen var at du ombestemte deg og sendte henne ut på leting. Hadde vært bedre å stå for det du sa også heller følge henne hjem til fadderen i morgen og hørt om de skulle leke da. Anonymous poster hash: 04c62...9c3 Ja jeg vet, fikk så dårlig samvittighet at jeg ombestemte meg..angrer på at jeg gjorde det.....huff:( HI Anonymous poster hash: 171d9...a15
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Slik er livet av og til. De kan være sammen i morgen Anonymous poster hash: 62622...37f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Slik er livet av og til. De kan være sammen i morgen Anonymous poster hash: 62622...37f Ja jeg skal ringe dem i morgen tidlig å høre om hun vil leke med datteren min! Har skikkelig dårlig samvittihet for det er jo min feil at jeg ombestemte meg å at barnet mitt ble lei seg da hun ikke fant fadderen sin Anonymous poster hash: 171d9...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå