Gå til innhold

Stakkars snart 7 åringen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fadderen hennes som hun ser veldig opp til kommer på døren vår kl 19.30 i kveld. Fri fra sfo i morgen så egentlig kunne hun bare fått være med ute litt med henne i den flotte sommerkvelden.

Men siden hun var på vei til å dusje å stelle seg før kvelden sa jeg nei å kom tilbake en annen kveld, men så fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg sendte jenta mi ut etter henne , men da hadde hunn forsvunnet...stakkars jenta mi gikk i en halvtime å lette etter henne før jeg sa hun måtte komme inn rett før halv 9...

Huff, har så dårlig samvittighet..skulle bare sagt ja når hun var på døren!!! :(

Får invitere henne hjem til oss snarlig. 

Anonymous poster hash: 171d9...a15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på å dø av dårlig samvittighet. Hvorfor sa jeg ikke bare ja med en gang! Sa jo nei i farten å kom på etterpå at det hadde godt greit siden det er sfo fri i morgen:((( 

Datteren min ble så lei seg!!

HI

Skrevet

Feilen var at du ombestemte deg og sendte henne ut på leting. Hadde vært bedre å stå for det du sa også heller følge henne hjem til fadderen i morgen og hørt om de skulle leke da.

Anonymous poster hash: 04c62...9c3

Skrevet

Feilen var at du ombestemte deg og sendte henne ut på leting. Hadde vært bedre å stå for det du sa også heller følge henne hjem til fadderen i morgen og hørt om de skulle leke da.

Anonymous poster hash: 04c62...9c3

Ja jeg vet, fikk så dårlig samvittighet at jeg ombestemte meg..angrer på at jeg gjorde det.....huff:(

HI

Skrevet

Slik er livet av og til. De kan være sammen i morgen

Anonymous poster hash: 62622...37f

Skrevet

Slik er livet av og til. De kan være sammen i morgen

Anonymous poster hash: 62622...37f

Ja jeg skal ringe dem i morgen tidlig å høre om hun vil leke med datteren min! Har skikkelig dårlig samvittihet for det er jo min feil at jeg ombestemte meg å at barnet mitt ble lei seg da hun ikke fant fadderen sin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...