Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har i dag vært hos gynekologen grunnet blødninger som noen ganger har forekommet etter samleie. Det er snakk om en slik blødnind at jeg må bruke tampong et par timer etterpå. Det skjer ikke hver gang, kun hvis han har støtt litt hardt inn i meg.Jeg og samboeren min har vært sammen i 6 år, han er såklart den eneste jeg har hatt sex med i denne perioden. Blødningene oppstod først for fire måneder siden, og det har skjedd igjen ca fire ganger etter det. Det kom helt ut av det blå.. Med engang jeg kom inn til gynekologen snakket vi litt, og hun sa at hun skulle ta en celleprøve, bare for å være sikker, selv om det ikke var rutine da jeg er så ung (22 år). Da hun tok den begynte det å blø, ganske mye mer enn vanlig, hun virket litt overrasket.. På grunn av blødningen kunne hun ikke se noe, så hun forsøkte med et mikrioskop, men kunne fortsatt ikke se. Hun sa at hun ville henvise meg til sykehuset for å se om det var noe de kunne gjøre, og at det var mulig de ville ta en biopsi av livmorhalsen (tror jeg det var) men det var hun ikke sikker på. Er det noen som har opplevd det samme? Gynekologen mente at dette ikke var normalt, men tvilte på at det var noe farlig som var bak. Jeg er litt bekymret, og jeg håpte at noen av dere kunne dele erfariner dere, eller noen dere kjenner, har hatt? På forhånd, takk! Anonymous poster hash: e292c...7a4
<3 2G <3 Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Hadde ikke blødninger men smerter jeg, var celledeling som ble fikset med konisering og smertefritt og helt fin etterpå. Var selv tidlig i 20 åra.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Hadde ikke blødninger men smerter jeg, var celledeling som ble fikset med konisering og smertefritt og helt fin etterpå. Var selv tidlig i 20 åra. Takk for svar! Så bra at alt ordnet seg for deg! Jeg har ingen smerter, kun blødninger, men mulig det går ut på det samme? I så fall virket det ikke så ille Noen andre som har noen erfaringer? Anonymous poster hash: e292c...7a4
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har hatt blødninger i forbindelse med samleie, men det er antagelig pga spiralen. Jeg var uansett på en sjekk hos legen som sjekket meg for klamydia (egentlig ikke sannsynlig i det hele tatt pga samboer i mange år, men man kan ha det lenge uten å være klar over det, så bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite) og tok celleprøve, alt var bra hos meg. Anonymous poster hash: 59224...4bf
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Jeg bruker ikke spiral, men NuvaRing, og den har jeg brukt de siste 3,5 årene, så gynekologen mente det var veldig usannsynlig at det var den som forårsaket blødningene. Hun sa forresten at det er rutine å sjekke for klamydia, at det alltid blir gjort Anonymous poster hash: e292c...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå