Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Kommer an på d-vitaminnivået ditt, det. Anonymous poster hash: afd5f...356
Caprica Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Jeg gjør det, har for lave d-vitaminnivåer. Legens råd.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Hvis du har lave verdier - helt klart. Hvis du er lite i solen eller det er mye dårlig vær - også lurt å supplere. Har du normale verdier og er mye ute i solen trenger du ikke ta D-vitaminer på sommeren. Anonymous poster hash: 6f88f...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå