Gå til innhold

Er det sært

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å tilgi at mannen har vært utro i de 4 første årene av forholdet..?

Anonymous poster hash: 53d22...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for meg hadde det vært uaktuelt.

Skrevet

Folk er forskjellig. Du må gjøre det som føles riktig for deg. Ingen som har noe med det..

Skrevet

For meg er det utenkelig iallefall.

Anonymous poster hash: 7aa18...2d2
Skrevet

Kommer Ann på situasjonen, synes jeg!

Man gir jo ikke bare slipp på den man elsker..

Anonymous poster hash: 8723b...72b

Skrevet

Kommer an på situasjonen? Hva mener du med det?

Når han har hatt regelmessig sex og sendt meldinger til alle døgnets tider med den samme jenta i 4 år...? Dette var noe som startet før han fikk seg kjæreste, som etterhvert ble samboer, til gravid samboer før han kuttet kontakten med jenta...

Skrevet

Det er en veldig spesiell situasjon. Dersom dette nettopp hadde skjedd hadde jeg nok slitt med å tilgi.

Dersom jeg fikk vite det nå, etter 15 år og to barn, kunne jeg kanskje tilgitt. Kommer litt an på hva han selv tenkte om det.

Anonymous poster hash: b4b7d...a49

Skrevet

Ila de første fire årene av forholdet vårt fikk vi to små barn, og hadde jeg funnet ut at han hadde vært utro i denne fasen ville jeg blitt rasende! Jeg vet ikke om jeg hadde hatt lyst til å tilgi det, selv om det kanskje ikke hadde vært noen stor greie så mange år etter egentlig...

Anonymous poster hash: c6322...b34
Skrevet

Sært er vel ikke ordet jeg ville brukt. Dørmatte uten ryggrad klinger bedre.

Anonymous poster hash: e8ce4...aaa
Skrevet

Jeg klarte ikke tilgi utroskap, men det er ikke noe fasitsvar på det spørsmålet. Hvor lenge siden er det han sluttet å være utro? var det han eller hun som avsluttet forholdet? Ikke minst kommer du til å kunne stole på ham?

Anonymous poster hash: 14b5c...697
Skrevet

Det kommer helt an på situasjonen. Det hadde kanskje vært lettere å tilgi om det var 20 år tilbake i tid (og han hadde holdt seg på matta siden) enn om man sto midt oppi det.

Skrevet

Jeg tror han avsluttet forholdet fordi elskerinnen hans holdt på å avsløre ham... Hun visste ikke at han hadde samboer.

"Dørmatte uten ryggrad" er kanskje riktig å si...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...