Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg er i gang med vektnedgang, og har holdt på i 3mnd ca. Veide 68kg ved start, og har nå gått ned til ca 61kg. Men vekten varierer veldig fra dag til dag.. 64kg èn dag, 61kg dagen etter. Veier meg til ca samme tid hver dag også. Normalt at det kan variere så mye? De dagene jeg veier 64kg blir jeg så ufattelig demotivert. Regner med at det sikkert bare er væske i kroppen da? At jeg da sikkert veier 64kg normalt sett, men at jeg har mindre vann i kroppen når jeg veier 61? Anonymous poster hash: bf948...023
supersnartmamma Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 det har også litt med hvor mye du har i magesekken/tarmene, og ja hvor mye vann du har i kroppen , er normalt at vekten varierer
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Jeg kan variere så mye fra dag til dag hvis jeg spiser noe som kroppen min egentlig ikke vil ha. Får ikke allergiske reaksjoner, men samler veldig mye vann i kroppen. Det jeg samler vann av er hvete, melkeprodukter, tomat, kylling og reker. Og selvfølgelig sukker og for mye raske karbohydrater. En tur ut på byen med god mat, dessert og en del å drikke kan gjøre at jeg er fire kilo mer dagen derpå. Tar noen dager etter det med dissiplin for å få bort væsken igjen. Om du er interessert så sjekk litt rundt blodtype-kostholdet, det har kjempemye for meg å si ift både å holde vekten (evt gå ned) og ikke minst for å unngå mye væske i kroppen. Bra jobba med vektnedgangen, forresten! Anonymous poster hash: f61e8...a43
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Takk for svar dere to Er bare så utrolig kjedelig når jeg plutselig veier 64kg igjen, og blir så utrolig glad når jeg veier 61kg. Det positive er at det går sakte nedover og nedover iallfall 1kg igjen til delmålet! Skal sjekke ut det du skriver om blodtypedietten, kanskje det er noe for meg Nå kjører jeg det enkelt med mer trening og mindre sukker, samt mindre mat per måltid. Hi Anonymous poster hash: bf948...023
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå