Gå til innhold

Noen eiendomsmeglere her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere ca i årslønn? Og hvordan gikk utdanningen? Hvordan hverdag har dere?

Lurer på å begynne på BI neste høst. Har en baby på 7 mnd så lurer på om det i det heletatt går ann å kombinere med barn?

Anonymous poster hash: b76cf...ba4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke eiendomsmegler, men har en bror som er det. Han tjener over en million i året, selger mye. Kjenner flere andre eiendomsmeglere og de tjener varierende, men ikke ingen av dem mindre enn 500 i året. Utdannelsen er ikke så tung, broren min leste lite og var på få forelesninger, men fikk fortsatt gode karakterer. Det er jo klart at det vil variere fra person til person.

Anonymous poster hash: b8078...ffd

Skrevet

De fleste har greie og fleksible arbeidsdager (av mine bekjente). Noe kveldsjobb med visninger, kontaktmøter, overtagelse o.a., men ikke ugunstig mye.

Anonymous poster hash: b8078...ffd

Skrevet

Husk at de har en del ukurante arbeidstider. Kvelds og helgevisninger. Ikke alltid like forenelig med å være småbarnsmor.

Anonymous poster hash: ffe3f...2ec

Skrevet

Men babyen din er syv måneder nå, vil jo være nærmere 4 når du er ferdig. Og om barnet har en far som kan være med barnet i helger og sene kvelder så går det helt fint.

Anonymous poster hash: 7c20b...224
Skrevet

Ja har en fantastisk samboer som er flink til å stille opp, så det er ikke noe problem. Var vel heller det at studier tar opp såppas mye tid og er så tungt at jeg vil gå glipp av mye  med sønnen min.

men det er jo mange eiendomsmeglere med familie, men de fleste har vel tatt studier før barn, og er godt innarbeidet når den tid kommer, og da er det vel kanskje lettere å kunne være fleksibel.. Jeg vet ikke...!?

HI

Anonymous poster hash: b76cf...ba4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...