Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har gått ned 10 kg uten å trene. Spiser akkurat det jeg har lyst på. Holder meg ikke unna sjokolade, for da vet jeg at jeg sprekker. Saken er at jeg lagde meg brownies i går, og da spiste jeg heller en lettere middag jeg spiser salt, søtt, pasta, brød, osv osv, men "raser" ned i vekt holder meg til min kvote med kalorier og fyller den med akkurat det jeg vil Orker ikke leve på grønnsaker og vann. Dette funker ! Anonymous poster hash: 93ec0...f5c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Trening er overhodet ikke viktig for å gå ned i vekt. Skal man slanke seg er kosthold 85-90%, trening er resten. Det er uendelig mye lettere å spise 1000 kcal for mye enn å trene bort 1000 kcal. Men flink har du vært! Lykke til videre Anonymous poster hash: 5ecff...462
fjell og fjord Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 hva slags metode bruker du? vg vektklubb.no?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Hvor mange kalorier kan du spise hver dag? Hvor lang tid har du brukt på 10 kg? Anonymous poster hash: a312b...e06
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Du har vært kjempeflink! Det er vel det som er trikset, finne det som virker for deg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Det viktigste er å finne det som funker for deg, men ikke glem at det er viktig å ha en sunn og frisk kropp også. Det får man av trening, og å tenke litt over hvaslags matvarer man putter i seg.
Heklemamma Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Det viktigeste mtp slanking er faktisk å bli glad i seg selv. Det tok lang tid før jeg skjønte det. men når jeg endelig godtok kroppen min for det den var, så begynte kiloene å forsvinne. Sakte men sikkert. Nå ble jeg jo gravid da, så jeg slanker meg ikke nå, men jeg vil nok fortsette på samme spor når babyen kommer.. Vi er vakre flotte damer. Love yourself!!
Marsipanmor Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 dette funker sier du, men hva er "dette" da?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 Trening er overhodet ikke viktig for å gå ned i vekt. Skal man slanke seg er kosthold 85-90%, trening er resten. Det er uendelig mye lettere å spise 1000 kcal for mye enn å trene bort 1000 kcal. Men flink har du vært! Lykke til videre Anonymous poster hash: 5ecff...462 Ja det er sant en 200 grams melkesjokolade går ned på 10 minutter. Men kaloriene klarer man aldri kvitte seg med på 10 min Takk Anonymous poster hash: 93ec0...f5c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #10 Skrevet 20. juni 2013 hva slags metode bruker du? vg vektklubb.no? Min egen metode bare fylte inn det jeg spiste på nett, og etter et par uker visste jeg ca hvor mange kalorier det er i ulike ting, så nå spiser jeg bare alt med måte ligger sikkert litt over noen dager og litt under noen dager. Har gjort det til en livsstil, ikke en kaloriteller-mani Anonymous poster hash: 93ec0...f5c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 Hvor mange kalorier kan du spise hver dag? Hvor lang tid har du brukt på 10 kg? Anonymous poster hash: a312b...e06 1600 kalorier hver dag. Ubegrenset på lørdager begynte i januar/februar. Gått ned ca 2 kg i mnd. Det er det som er anbefalt, ca 1/2 kg i uka. Skulle jeg gått ned mer hadde jeg sprukket. Måtte da trent eller kuttet kalorier. Og sistnevnte er ikke aktuelt ;D Anonymous poster hash: 93ec0...f5c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Det viktigste er å finne det som funker for deg, men ikke glem at det er viktig å ha en sunn og frisk kropp også. Det får man av trening, og å tenke litt over hvaslags matvarer man putter i seg. Trener ikke (enda) av ulike grunner. Det kommer. Jeg spiser sunt, men jeg unner meg sjokolade om jeg har lyst på. Tar et kalestykke om jeg er på cafe. Fråtser ikke i usunn mat, men har lov til å spise det når jeg vil middagen består av rent kjøtt og mye grønnsaker/salat. Litt ris/pasta også. Får jeg lyst på en brødskive med nugatti er ikke det fy-fy, men spiser mye kalkun, kokt skinke osv med salat, agurk og tomat på Anonymous poster hash: 93ec0...f5c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 dette funker sier du, men hva er "dette" da? Ehh? Det jeg skrev i hovedinnlegget såklart Anonymous poster hash: 93ec0...f5c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #14 Skrevet 20. juni 2013 hva slags metode bruker du? vg vektklubb.no? Min egen metode bare fylte inn det jeg spiste på nett, og etter et par uker visste jeg ca hvor mange kalorier det er i ulike ting, så nå spiser jeg bare alt med måte ligger sikkert litt over noen dager og litt under noen dager. Har gjort det til en livsstil, ikke en kaloriteller-mani Anonymous poster hash: 93ec0...f5c Oj, fantastisk! :-) Hvor på nettet fylte du inn? Gjerne link;-) Anonymous poster hash: 6ceea...c65
SnartToGull Skrevet 20. juni 2013 #15 Skrevet 20. juni 2013 vektklubb.no er vg's vektklubb den koster penger vektklubben.no er grete roede sin den er gratis...samme opplegget-...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #16 Skrevet 20. juni 2013 Men du får jo ikke stram kropp av den dietten din da akkurat... Hvorfor vil du ikke trene? Det er jo herlig! Anonymous poster hash: c8dff...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå