Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Møtte en mann for en stund siden. Han sa han var singel. Han gikk med en ring på fingeren, men den ser ikke ut som en forlovelsesring. Ser mer ut som en sånn typisk metall ring, som gutter går med. Han jobber på båt, så han er noen uker her og noen uker hjemme. Det jeg ikke visste var at han har en forlovede og to små barn hjemme!! Og nå viser det seg at de faktisk skal gifte seg neste helg.. Jeg er helt forfjamset her jeg sitter. Skal jeg fortelle det til forloveden hans? Skal jeg bare trekke meg unna? Hva med barna? Hva med meg? Fant ut dette på Facebook, og jeg er fortvilt nå. Ikke minst pga den stakkars damen som vil gifte seg med han.. Huff!! Anonymous poster hash: bb3dc...8ed
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Altså - han jobber på en båt som ofte legger til land her jeg bor. Og da er de noen dager på land osv. Anonymous poster hash: 60922...d5a
Elsker livet Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Jeg stemmer for at du holder deg unna, og tar han kontakt så kan du prøve å lære han en lekse om troskap.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Du kan gi beskjed til ham at du vet, men vær forsiktig med å varsle forloveden. Anonymous poster hash: 6f7e4...439
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Hadde jeg skulle gifte meg og mannen jeg skal gifte meg med er utro mot meg, ville jeg da for svarte ha visst om det FØR!! vi stod ved alteret. Er han av typen ei i hver havn, så er det jo muligens ikke bare deg...Ville fortalt han at han kan velge om du skal fortelle det, eller om han skal fortelle det selv! Anonymous poster hash: d0200...b4e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Det frister mest å bare holde meg borte. Jeg vil ikke lage drama. Samtidig så føler jeg at denne damen fortjener å vite det! Anonymous poster hash: 60922...d5a
Countess Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Hvis jeg skulle gifte meg til helgen, med en mann som var utro, så ville jeg satt pris på å vite det FØR jeg gjorde det.Som andre sier, så er du kanskje ikke det eneste heller. Å vær grei å ikke si "hva med meg?".. han er en dust, han er opptatt, han har familie, det er ikke noe deg eller dere i det. Så enten trekker du deg HELT ut, eller så gjør du noe med det. For guds skyld ikke bidra til at denne mannen fortsetter å være utro! I alle fall ikke med deg..Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Så du mener at jeg ikke har rett på å være såret? Har holdt på med denne mannen i snart 8 måneder og har selvfølgelig blitt glad i han. For en dust du er! Når jeg sier hva med meg, så mener jeg ikke at jeg skal fortsette med mannen, jeg lurer på hva i all verden jeg skal gjøre nå. Irriterende og sårende svar fra deg. Høres ikke ut som at du har mye empati i deg! Anonymous poster hash: 60922...d5a
Gjest Vicky Pollard Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Ville ikke sagt noe, de har barn sammen. Ville benyttet anledningen til å true med å fortelle det om han dukket opp igjen. Faen til fyr altså...... Endret 20. juni 2013 av Vicky Pollard
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #10 Skrevet 20. juni 2013 Ville ikke sagt noe, de har barn sammen. Ville benyttet anledningen til å true med å fortelle det om han dukket opp igjen. Faen til fyr altså...... Jeg har allerede sendt han en sms om at jeg vet at han skal gifte seg, har barn osv. Skrev at jeg aldri ville høre fra han igjen, og om han tok mer kontakt så kom jeg til å si det til dama hans. Sendte den sms en i går, har enda ikke hørt noe. Han pleier alltid å svare med en gang. Anonymous poster hash: 60922...d5a
Våryr ✿ Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 Huff, for en vanskelig situasjon du har havnet i. Jeg er litt usikker på hva jeg ville gjort. Hvis de gifter seg om ei uke, ville jeg nok la være å si noe. Alt er jo ordnet. Kjolen henger klar. Alt er betalt for. Tenk å måtte avlyse bryllupet i siste liten? Jeg er nok veldig feig nå. Men jeg ville nok heller skilt meg i etterkant, enn å avlyse bryllupet i siste liten.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Akkurat i det tilfellet tror jeg faktisk jeg ville ha sagt noe til forloveden. Hun skal tross alt stå neste uke og love evig troskap til han og bør få sjansen til å trekke seg. Anonymous poster hash: c95b5...c6c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 Hva med å kontakte forloveren hennes da? Så kan det være opp til henne? Om det er offentlig hvem hun er vel å merke.. Anonymous poster hash: d0200...b4e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #14 Skrevet 20. juni 2013 For det første så vet jeg ikke hvem forloveren hennes er!! For det andre så var jo det en rar ide!! Skal jeg sladre til forloveren, så hun kan bestemme hva hun skal si eller ei?? Anonymous poster hash: 60922...d5a
Våryr ✿ Skrevet 20. juni 2013 #15 Skrevet 20. juni 2013 Ja, da setter du bare forloveren i en ubehagelig situasjon.
Gjest FinogFjong Skrevet 20. juni 2013 #16 Skrevet 20. juni 2013 Send blomster til bryllupet, med påskriften "takk" for alt, og fornavnet ditt??...nei huff jeg vet ikke altså. Er veldig god til å finne på "hevn" for andre, men ikke så modig når det kommer til stykket... Nei, huff ikke enkelt dette. Hun damen har jo alerede to barn med idioten. Hun er bundet til han på godt og ondt uansett, men å gå inn i et ekteskap basert på utroskap, tror jeg aldri jeg kunne greid. Jeg hadde i tillegg følt meg grovt sveket av alle som eventuellt hadde visst og tiet om dette
Countess Skrevet 20. juni 2013 #17 Skrevet 20. juni 2013 Så du mener at jeg ikke har rett på å være såret? Har holdt på med denne mannen i snart 8 måneder og har selvfølgelig blitt glad i han. For en dust du er! Når jeg sier hva med meg, så mener jeg ikke at jeg skal fortsette med mannen, jeg lurer på hva i all verden jeg skal gjøre nå. Irriterende og sårende svar fra deg. Høres ikke ut som at du har mye empati i deg! Anonymous poster hash: 60922...d5a KLART har du rett til å være såret. Beklager et elendig svar, det var ikke meningen å virke usympatisk og frekk. Jeg fikk ikke inntrykk av det du skrev at dette var en mann du har holdt på med over lengre tid. Du skrev at han var noen dager på land der du bor, så jeg tolket det nok ikke så seriøst! :/ Om du vil ha rådet mitt, selv om jeg feilet i det forrige (beklager igjen:)) så synes jeg du skal ta hensyn til deg selv nå, og ikke han. Om dere har vært sammen i 8 mnd, så synes jeg at du skal kunne legge hensynet til side og heller sette et støkk i han. Han er en idiot som har ført deg bak lyset, og han fortjener å vite at han ikke "kommer unna" med det. Om det hadde vært meg så ville jeg fortalt det..jeg ville sagt til han akkurat hva jeg mente, og sagt at han kunne fortelle det til forloveden eller så vil du gjøre det. Skjønner at du ønsker å trekke deg unna å..nå er du såret, sint og nok veldig lei deg. Bare du gjør det som føles riktig slik at DU kan gå videre, så skal du ikke bry deg om konsekvensene for han. HAN har tatt disse valgene, og derfor sviktet flere enn bare samboeren og barna. Jeg synes at du har rett til å gjøre det DU vil..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #18 Skrevet 20. juni 2013 Tviler på at jeg kjenner noen hun kjenner, så akkurat det er ikke så farlig. Vi bor i to forskjellige byer langt fra hverandre. Anonymous poster hash: 60922...d5a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #19 Skrevet 20. juni 2013 Ville ikke sagt noe, de har barn sammen. Ville benyttet anledningen til å true med å fortelle det om han dukket opp igjen. Faen til fyr altså...... Jeg har allerede sendt han en sms om at jeg vet at han skal gifte seg, har barn osv. Skrev at jeg aldri ville høre fra han igjen, og om han tok mer kontakt så kom jeg til å si det til dama hans. Sendte den sms en i går, har enda ikke hørt noe. Han pleier alltid å svare med en gang. Anonymous poster hash: 60922...d5a Forventer du sms til svar når du skrev at du aldri mer ønsker å høre fra ham? Jeg skulle ønske noen hadde fortalt meg på forhånd om en del ting rundt mannen min sin fortid - men folk valgte å holde kjeft, og jeg sitter igjen med "problemet". I engelskspråklige land sier de noe i bryllupet om å si noe nå, eller hold kjeft inn i evigheten... SI det. Så slipper hun å bli tusen ganger mer såret når sannheten kommer for en dag - for det gjør den. Anonymous poster hash: 806cd...e9a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #20 Skrevet 20. juni 2013 Hva tenker du å gjøre, HI? Anonymous poster hash: c768b...766
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #21 Skrevet 20. juni 2013 Utrolig vanskelig syns jeg. Syns synd på både deg og forloveden hans. Tror du bare må gjøre det som du føles rett for deg- fins ingen fasit på dette. Det kan være mannen aldri har vært utro før og aldri vil være det igjen, og det kan også være at han har ei i hver havn. Det kan være de har et åpent forhold. Det kan være forloveden går fra han, det kan være hun tilgir han. Uansett fins det mange scenario og spm du aldri vil få svar på. Syns du skal tenke på hva DU føler om saken og ta det derfra. Ta uansett en avgjørelse og stå for det- og IKKE oppsøk han, søk etter han for å se hva som skjedde osv. Kom deg videre- du fortjener bedre enn så) Anonymous poster hash: 84571...208
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #22 Skrevet 20. juni 2013 Jeg syns du burde si det til henne. Jeg vet med meg selv at jeg ville visst før jeg skulle love evig troskap til noen. Anonymous poster hash: 6412f...b0a
Cat_Woman Skrevet 20. juni 2013 #23 Skrevet 20. juni 2013 Hadde det vært meg hadde jeg sladret til forloveden, fordi jeg selv hadde villet vite om det dersom min mann var utro.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #24 Skrevet 20. juni 2013 si det, si det! Jeg ville ha visst det om det gjaldt min mann...selv om jeg hadde blitt syyykt såret og lei meg... Anonymous poster hash: 1e196...e32
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #25 Skrevet 20. juni 2013 jeg hadde nok villet vite hva slags mann jeg var i ferd med å gifte meg med... Anonymous poster hash: c04b2...991
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå