Gå til innhold

Kule og rimelige (sommer)klær til gutt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om nettbutikker.. Sett på H&M, Cubus, Nelly, Kappahl, Laredoute, Zalando og Miinto men ingen har ei eneste kortermet skjorte i str 98?? Noen med tips til hvor jeg kan finne kule sommerklær som ikke koster 150-300 kr plagget?

Anonymous poster hash: 4ffa0...19d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 150 kroner for et plagg dyrt? Da skjønner jeg at du sliter med å finne klær... Sjekk Ebay og Ellos. Zara har mmye fint, men ikke så billig. Fretex?

Anonymous poster hash: 002b1...380

Skrevet

Ja greia er at vi har masse t-skjorter å bruke men ingen finere sommerplagg som piquettrøyer og kortermede skjorter, chinos osv. Merker det nå som invitasjoner til sommerfester, sommerbursdager osv begynner å strømme på og vi bare har kjedelige t-skjorter i skapet til guttungen :P hehe!

Syns ikke at en kortermet skjorte med knapper trenger å koste over 100-150 kroner til en gutt som vokser ut av plagget i løpet av max ett år.

Skrevet

#6 er HI

Skrevet

Nei, greit nok at du ikke synes det, men det er virkelig ikke dyrt for et klesplagg! Da får du vente til salget kommer da, eller se hva du finner på Ebay.

Anonymous poster hash: 002b1...380
Skrevet

Sjekk finn.no da :)

Skrevet

Se om det er noe salg på guttelus.no

De har utrolig mye tøft! :)

Anonymous poster hash: b3ab1...5fa

Gjest stårma
Skrevet

Har kjøpt en fin rutete skjorte på kappahl. Og en lyseblå og mørkeblå skjorte fra cubus. Tror også jeg har sett en variant på nameit. Har kjøpt flere fine piquet skjorter fra lekmer.no

Er jo masse salg nå, jeg betalte bare 79kr for skjorten fra cubus! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...