Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Har seg sånn at han(34 år) er sammen med ei umoden stein gal jente på 23 år. Det har vært så mye frem og tilbake, blitt slutt, krangling og hun har alltid flytta tilbake i løpet av ett år. Har gitt beskjed om at jeg ikle vil ha henne rundt mine unger så lenge hun holder på sånn(er hun som holder på, men vil ikke gi ut detaljer) Men det er komplett umulig å unngå de/henne. De andre i fam kaller henne tante ovenfor mine barn, og det er jeg ikke komoftabel med. Minste skjønner fint lite ennå. Men jeg ønsker rett og slett ikke ha henne som tante til ungene når hun er så umoden og ustabil. Er gått så langt at jeg ikke ønsker henne i barndåp til minstemann. Det ligger som sagt myyyye bak alt dette. Men hva gjør jeg? Går ikke ann å si fra til broren min el mamma, for da blir det helvete.... Anonymous poster hash: 8e7c5...3ba
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 du får desverre ikke beskyttet barna dine mot alle galninger i verden. synd en av dem er så nære men det kunne vært værre. Du kan jo f.eks. si til henne at du ikke vil ha henne i nærheten av barna når hun gjør ditt og datt, men om det bare er at hun og broren din har ett ustabilt forhold er jo det deres eget problem. Anonymous poster hash: 1328a...6b5
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Er ikke bare at de har problemer...hun er psykisk ustabil, mangler folkeskikk og myyye annet, men i frykt for å bli kjent igjen her så vil jeg ikke skrive alt. Hi Anonymous poster hash: 8e7c5...3ba
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Min svigerbror er gift med en som er ufør og ikke helt god i hode. Hun får ikke lov av staten til å få barn så det sier jo litt. Grunnet dette er mitt barn aldri alene sammen med dem, de passer han aldri, og jeg har gitt beskjed til svigermor om at hun ikke skal være der hvis barnet mitt er der. Så dette bestemmer du selv. Anonymous poster hash: 7bfca...25d
Våryr ✿ Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Min svigerbror er gift med en som er ufør og ikke helt god i hode. Hun får ikke lov av staten til å få barn så det sier jo litt. Grunnet dette er mitt barn aldri alene sammen med dem, de passer han aldri, og jeg har gitt beskjed til svigermor om at hun ikke skal være der hvis barnet mitt er der. Så dette bestemmer du selv. Anonymous poster hash: 7bfca...25d Hvordan kan staten nekte noen å få barn? Dette er ikke for å starte en diskusjon på hvorfor hun ikke får lov. Men kan staten nekte altså?
Countess Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Hvordan er det å snakke med din bror? Jeg synes egentlig ikke at han skal måtte ta dette "også", men kan du snakke med han om dette? Forklare han hvordan du føler det? Kanskje han enten kan berolige deg, eller i alle fall gi deg en pekepinn på om hvordan du kan gå frem. Bare trå forsiktig her, men ikke undervurder din egen magefølelse.Du skal ikke måtte godta at hun blir tante til dine barn når det er så ustabilt, og det synes jeg også du kan forklare dem.Jeg synes ikke du er urimelig der, så om noen skulle bli sint pga det så er det vel de som må se inn i seg selv.Når det gjelder dåpen, så er det vel ikke helt riktig at du bestemmer hvem din voksne bror tar med seg? Du må stole på at han har god nok dømmekraft til å se det selv, og om hun skulle lage noe oppstyr der, så vil det vel være til din "fordel" på lengre sikt. Bare hold litt avstand, "beskytt" dine barn og prøv å se situasjonen med nye øyne for en periode? Ta ansvar for å beskytte ditt, så må du la din bror styre med sitt. Om du ikke er komfortabel i situasjoner som handler om dine barn, så burde du følge den magefølelsen du har.. mener nå jeg
Countess Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Hvordan er det å snakke med din bror? Jeg synes egentlig ikke at han skal måtte ta dette "også", men kan du snakke med han om dette? Forklare han hvordan du føler det? Kanskje han enten kan berolige deg, eller i alle fall gi deg en pekepinn på om hvordan du kan gå frem. Bare trå forsiktig her, men ikke undervurder din egen magefølelse. Du skal ikke måtte godta at hun blir tante til dine barn når det er så ustabilt, og det synes jeg også du kan forklare dem. Jeg synes ikke du er urimelig der, så om noen skulle bli sint pga det så er det vel de som må se inn i seg selv. Når det gjelder dåpen, så er det vel ikke helt riktig at du bestemmer hvem din voksne bror tar med seg? Du må stole på at han har god nok dømmekraft til å se det selv, og om hun skulle lage noe oppstyr der, så vil det vel være til din "fordel" på lengre sikt. Bare hold litt avstand, "beskytt" dine barn og prøv å se situasjonen med nye øyne for en periode? Ta ansvar for å beskytte ditt, så må du la din bror styre med sitt. Om du ikke er komfortabel i situasjoner som handler om dine barn, så burde du følge den magefølelsen du har.. mener nå jeg Jeg ser nå at det ikke går ann å snakke med din bror, så da stryker vi det...og så verner du om ditt
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Hvordan er det å snakke med din bror? Jeg synes egentlig ikke at han skal måtte ta dette "også", men kan du snakke med han om dette? Forklare han hvordan du føler det? Kanskje han enten kan berolige deg, eller i alle fall gi deg en pekepinn på om hvordan du kan gå frem. Bare trå forsiktig her, men ikke undervurder din egen magefølelse. Du skal ikke måtte godta at hun blir tante til dine barn når det er så ustabilt, og det synes jeg også du kan forklare dem. Jeg synes ikke du er urimelig der, så om noen skulle bli sint pga det så er det vel de som må se inn i seg selv. Når det gjelder dåpen, så er det vel ikke helt riktig at du bestemmer hvem din voksne bror tar med seg? Du må stole på at han har god nok dømmekraft til å se det selv, og om hun skulle lage noe oppstyr der, så vil det vel være til din "fordel" på lengre sikt. Bare hold litt avstand, "beskytt" dine barn og prøv å se situasjonen med nye øyne for en periode? Ta ansvar for å beskytte ditt, så må du la din bror styre med sitt. Om du ikke er komfortabel i situasjoner som handler om dine barn, så burde du følge den magefølelsen du har.. mener nå jeg Jeg ser nå at det ikke går ann å snakke med din bror, så da stryker vi det...og så verner du om ditt Han er en liten særing :S Får prøve å holde avstand. Gruer meg allerede til dåpen jaja, det får gå som det går. *hadde håpa han kunne finne seg ei voksen ei for en gangs skyld* Hi Anonymous poster hash: 8e7c5...3ba
Countess Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 Hvordan er det å snakke med din bror? Jeg synes egentlig ikke at han skal måtte ta dette "også", men kan du snakke med han om dette? Forklare han hvordan du føler det? Kanskje han enten kan berolige deg, eller i alle fall gi deg en pekepinn på om hvordan du kan gå frem. Bare trå forsiktig her, men ikke undervurder din egen magefølelse. Du skal ikke måtte godta at hun blir tante til dine barn når det er så ustabilt, og det synes jeg også du kan forklare dem. Jeg synes ikke du er urimelig der, så om noen skulle bli sint pga det så er det vel de som må se inn i seg selv. Når det gjelder dåpen, så er det vel ikke helt riktig at du bestemmer hvem din voksne bror tar med seg? Du må stole på at han har god nok dømmekraft til å se det selv, og om hun skulle lage noe oppstyr der, så vil det vel være til din "fordel" på lengre sikt. Bare hold litt avstand, "beskytt" dine barn og prøv å se situasjonen med nye øyne for en periode? Ta ansvar for å beskytte ditt, så må du la din bror styre med sitt. Om du ikke er komfortabel i situasjoner som handler om dine barn, så burde du følge den magefølelsen du har.. mener nå jeg Jeg ser nå at det ikke går ann å snakke med din bror, så da stryker vi det...og så verner du om ditt Han er en liten særing :S Får prøve å holde avstand. Gruer meg allerede til dåpen jaja, det får gå som det går. *hadde håpa han kunne finne seg ei voksen ei for en gangs skyld* Hi Anonymous poster hash: 8e7c5...3ba Men, hvorfor kan du ikke snakke med din mor?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #10 Skrevet 20. juni 2013 Hvordan er det å snakke med din bror? Jeg synes egentlig ikke at han skal måtte ta dette "også", men kan du snakke med han om dette? Forklare han hvordan du føler det? Kanskje han enten kan berolige deg, eller i alle fall gi deg en pekepinn på om hvordan du kan gå frem. Bare trå forsiktig her, men ikke undervurder din egen magefølelse. Du skal ikke måtte godta at hun blir tante til dine barn når det er så ustabilt, og det synes jeg også du kan forklare dem. Jeg synes ikke du er urimelig der, så om noen skulle bli sint pga det så er det vel de som må se inn i seg selv. Når det gjelder dåpen, så er det vel ikke helt riktig at du bestemmer hvem din voksne bror tar med seg? Du må stole på at han har god nok dømmekraft til å se det selv, og om hun skulle lage noe oppstyr der, så vil det vel være til din "fordel" på lengre sikt. Bare hold litt avstand, "beskytt" dine barn og prøv å se situasjonen med nye øyne for en periode? Ta ansvar for å beskytte ditt, så må du la din bror styre med sitt. Om du ikke er komfortabel i situasjoner som handler om dine barn, så burde du følge den magefølelsen du har.. mener nå jeg Jeg ser nå at det ikke går ann å snakke med din bror, så da stryker vi det...og så verner du om ditt Han er en liten særing :SFår prøve å holde avstand. Gruer meg allerede til dåpen jaja, det får gå som det går. *hadde håpa han kunne finne seg ei voksen ei for en gangs skyld* Hi Anonymous poster hash: 8e7c5...3ba Men, hvorfor kan du ikke snakke med din mor? Fordi det desverre går rett til min bror... happy family her skjønner du Anonymous poster hash: 8e7c5...3ba
Countess Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 Hvordan er det å snakke med din bror? Jeg synes egentlig ikke at han skal måtte ta dette "også", men kan du snakke med han om dette? Forklare han hvordan du føler det? Kanskje han enten kan berolige deg, eller i alle fall gi deg en pekepinn på om hvordan du kan gå frem. Bare trå forsiktig her, men ikke undervurder din egen magefølelse. Du skal ikke måtte godta at hun blir tante til dine barn når det er så ustabilt, og det synes jeg også du kan forklare dem. Jeg synes ikke du er urimelig der, så om noen skulle bli sint pga det så er det vel de som må se inn i seg selv. Når det gjelder dåpen, så er det vel ikke helt riktig at du bestemmer hvem din voksne bror tar med seg? Du må stole på at han har god nok dømmekraft til å se det selv, og om hun skulle lage noe oppstyr der, så vil det vel være til din "fordel" på lengre sikt. Bare hold litt avstand, "beskytt" dine barn og prøv å se situasjonen med nye øyne for en periode? Ta ansvar for å beskytte ditt, så må du la din bror styre med sitt. Om du ikke er komfortabel i situasjoner som handler om dine barn, så burde du følge den magefølelsen du har.. mener nå jeg Jeg ser nå at det ikke går ann å snakke med din bror, så da stryker vi det...og så verner du om ditt Han er en liten særing :SFår prøve å holde avstand. Gruer meg allerede til dåpen jaja, det får gå som det går. *hadde håpa han kunne finne seg ei voksen ei for en gangs skyld* Hi Anonymous poster hash: 8e7c5...3ba Men, hvorfor kan du ikke snakke med din mor? Fordi det desverre går rett til min bror... happy family her skjønner du Anonymous poster hash: 8e7c5...3ba Huff da, synd å høre! Da holder jeg meg ennå til å verne om dine egne, så får de andre lære av sine eventuelle feil
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Ække no annet å gjøre tror jeg... Men takk for råd Hi Anonymous poster hash: 8e7c5...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå