Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Vi har to barn på 3.5 og 2 år, har veldig lyst på en til:) Har hormonspiralen Mirena, hvordan blir syklusene etter uttak, blødning, gjør det vondt etc. Skal til Mallorca i slutten på august, så dilemmaet mitt er om vi kan ta den ut før, eller bør vi vente til etterpå. Hva ville dere gjort? Vi brukte 20 mnd før det klaffa første gang, og andre gang var tulla vår 8 mnd og veldig overraskande satt vi med positiv test. Har egentlig fått beskjed om at vi måtte ha prøverørsforsøk pga lite sædceller hos min mann, har egg på frys som vi kan bruke før februar 2014. Hadde ett negativt forsøk, så begge våre er gjort på naturmetoden. Anonymous poster hash: ad0fd...1e2
*Lissi* Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Hadde også den spiralen. Fjernet den samme dag jeg skulle ha mensen. Blødde pittelitt. (blør som regel 5-6 dager) Og nøyaktig 14 dager senere testet jeg positivt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Ok. Bør den fjernes når vi skal ha mensen eller har ikke det noe å si? Blør relativt lite, og aner egentlig ikke hvordan syklusen min er i og med at det holder med ett lite truseinnlegg. Takk for lykkeønskninger:) HI Anonymous poster hash: ad0fd...1e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå