AnonymeAnine Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har, siden fredag vært plaget med bihulebetennelse. Jeg har skyller med saltvann og brukt nesespray samt tatt paracet mot hodepine. Har noen andre tips om hvordan dette kan gå litt fortere over??? Vi drar på ferie i morgen og jeg har ikke vært til lege for jeg regner med dette er en normal bihulebetennelse som går over av seg selv for jeg har ikke hatt feber (tror jeg) og det har ikke blitt verre (tror jeg, går jo på smertestillende). Trenger råd og litt trøst:-/
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Ville tatt en tur innom legen og fått en resept på antibiotika. Jeg må alltid ha det for å bli kvitt bihulebetennelse, uansett hvor mye jeg skyller og bruker nesespray. Nå har du jo hatt det i nesten en uke så ville absolutt ordnet det før ferien. God bedring! Anonymous poster hash: 427f5...82b
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Legene har blitt restriktive med å gi ut antibiotika til bihulebetennelse ettersom effekten ikke er den beste. Bihulen er et hulrom og det går ingen blodårer der som kan frakte medisinen effektivt dit den skal. Når det er sagt så må noen ha medisiner uansett effektivitet. Jeg gikk med bihulebetennelse i 7 dager før jeg gikk til lege nå i vår. Fikk resept, men med beskjed om å vente 3 dager (syk i tilsammen 10 dager da) med å hente den ut, dette fordi det ofte viser seg en bedring rundt dette tidspunktet uten medisiner. For meg stemte det og jeg slapp å ta kuren. Anonymous poster hash: e0a5d...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå