Gå til innhold

Nytt posesalg hos UglyCC! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!! Har vente på dette! Fikk en kjempefin pakke sist så tok sjansen på å bestille 2 pakker nå! :D

Anonymous poster hash: 733d7...579
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er dette? sjekket hjemmesiden, men fant ikke noe posesalg

Skrevet

Jeg finner det heller ikke...

Skrevet

Fikk mail i går om at det vil bli offisielt i dag, så da kommer det vel på nettsiden deres i løpet av dagen :)

Skrevet

Jippi!! Har vente på dette! Fikk en kjempefin pakke sist så tok sjansen på å bestille 2 pakker nå! :D

Link?

Skrevet

Det var jo mye dyrere denne gangen jo, 299 for 3 plagg sommerklær og 599 for 3 plagg vinterklær! Sist fikk vi jo 3 asorterte plagg for 299 uavhengig av sesong..

Link: http://www.uglycc.com/salg/

Anonymous poster hash: db6f3...8e1
Skrevet (endret)

Spennende. Har bestilt, men syntes vinterpakken var noe dyr.

Endret av Ziiona
Skrevet

Er sommerklærne bare Milk kollkeksjonen ? Fikk det sist gang...

Skrevet

Syns klærne var så mye kulere før jeg. Hver sin smak tydeligvis ;) 

Anonymous poster hash: f7598...63f
Skrevet

Ikke billig etter min mening :(

Anonymous poster hash: 729b6...bea
Skrevet

"Det er dritlett". Skjønner ikke at man må bruke slikt språk for å reklamere. "Kjempelett" hadde vært like bra. Kommer uansett ikke videre. Står bare at jeg må velge kjønn og sesong først, selv om jeg har gjort det. Jaja, da kan de ha det "dritlette" skjemaet for seg selv.   

Anonymous poster hash: 2bfed...673
Skrevet

"Det er dritlett". Skjønner ikke at man må bruke slikt språk for å reklamere. "Kjempelett" hadde vært like bra. Kommer uansett ikke videre. Står bare at jeg må velge kjønn og sesong først, selv om jeg har gjort det. Jaja, da kan de ha det "dritlette" skjemaet for seg selv.   

Virker generelt useriøst... De skriver at man ikke kan returnere varene, men angrerettloven gjelder da virkelig for dem også.

Anonymous poster hash: 7eac0...1b4

Skrevet

Prøv å refreshe browseren din ved å trykke på F5 på tastaturet :) kan være at det har hengt seg :)

Skrevet

Så spennende! Bestilte både sommer og vinterpakke jeg, håper virkelig jeg blir fornøyd :) 

Skrevet

Har dere fått pakkene deres? Ble dere fornøyde?

Skrevet

Jeg fikk i går :) Kjempefornøyd! :D Fikk heldress med mariusmønster, solhatt fra milk og grønne støvler med gresstrykk. I andre pakken fikk jeg støvler med gresstrykk (2 forskjellige barn), t-skjorte og shorts fra milk og nattdrakt fra milk.

Skrevet

Jeg fikk min i dag, veldig fornøyd jeg også :) Kjøpte både sommer og vinter jeg da. I sommer pakken var det playsuit i marius, bukse i marius og siklesmekke fra milk. Vinterpakken var det marius ull jakke, marius ull smekke og ullbody fra activist. Masse fint synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...