Gå til innhold

kroppshysteriet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser mange tråder her om både slanking og trening. Og nå har jeg sett meg så lei!

Så her er noen enkle tips!

Kroppen må ha mat, men ikke mer enn at en blir mett. Dersom du spiser med magen og ikke med hodet så vil du oppdage at du kanskje ikke trengte å dytte i deg de siste to tacoskjellene. Magen blir mett før øynene!!

Spis variert! Kroppen trenger både sukker og salt!

Blir like forskrekket hver gang noen snakker om hvor farlig sukker er, men dytter i seg ferdig produkt alla Toro.. Saltet i ferdigprodukter er rett og slett farlig! Og dersom du tror at kunstig søtning alla aspartam er bedre enn vanlig sukker er det virkelig påtide å våkne opp!

Ikke hiv deg på en diett eller en kur. Lettvinte løsninger er helt feil. Alt som kommer inn skal også ut! Se på avføringen din. Den er en viktig indikator på om du spiser greit. 

Alle har en tv og pc. Det er ikke dermed sagt at en skal tilbringe timesvis foran denne hver dag. Rompa di er stor pga all søppeltvn du ser! Beveg deg mer! Vi er skapt for å bruke kroppen.

Selvfølgelig er det mange som ikke kan gjøre alt grunnet både fysiske og psykiske plager, men ikke faen om du ikke kan gjøre noe!

Slutt og klag! er du feit eller i dårlig form er det ene og alene din feil! 

Anonymous poster hash: 576b6...3de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp amen.

Anonymous poster hash: 97879...68d
Skrevet

Amen!

Anonymous poster hash: 104db...3a4

Skrevet

Takk du, O selvutnevnte autoritet på området!

Gi faen i å lese tråder om slanking om det ikke interesserer deg. Det tror jeg egentlig at det gjør, siden du tydeligvis får bekreftelse på egen verdi ved å tenke på overvektige som idioter som ikke forstår det du forstår.

Anonymous poster hash: d949a...ffe
Skrevet

Jeg er 171 cm og 56 kilo.

Men evner likevel å forstå at vi har ulike utgangspunkt og at mat er problematisk for mange.

Alle over 4-5 år vet det du skriver der.

Så oppfant ikke akkurat kruttet nå.

Men du kan godt sette av en dag og lese deg opp på matproblematikk og psykisk helse.

Eller om det faktum at noen aldri vil bli slank selv om de gjør alt rett.

Anonymous poster hash: 8c9eb...3c5

Skrevet

Visste jeg det ikke! Hvor i innlegget mitt står det at jeg ikke har lest meg opp på matproblematikk og psykisk helse? Jeg tar til og med høyde for det når jeg skriver at mange har plager både psykisk og fysisk, men alle kan gjøre noe!! Dere to siste bekrefter kun det jeg skriver. Takk for at dere understreker poenget mitt! :)

Skrevet

Du fremstår ihvertfall ikke som særlig sympatisk hi.

Skrevet

Visste jeg det ikke! Hvor i innlegget mitt står det at jeg ikke har lest meg opp på matproblematikk og psykisk helse? Jeg tar til og med høyde for det når jeg skriver at mange har plager både psykisk og fysisk, men alle kan gjøre noe!! Dere to siste bekrefter kun det jeg skriver. Takk for at dere understreker poenget mitt! :)

Å næmmen så flink du er med hersketeknikkene da ;)

Merkelig at du kan ha slik innsikt og overforenkle så til de grader. Du får forøvrig svar fra to normalvektige damer her, det vi reagerer på er at du ser ut til å tro at du 1. forteller folk noe de ikke vet, 2. Tror at hva du er lei av og at hva du mener er v interesse.

Skrevet

Du fremstår ihvertfall ikke som særlig sympatisk hi.

Sympatisk?? Er det sympatisk å svare nei du er helt fin til noen som spør om man har for mange kilo? Skal vi skryte av noen som sliter med pusten etter å ha gått opp trappen? Jeg snakker kun om de som klager på utseendet eller formen, ikke de som er fornøyde med seg selv. Det er ikke min sak om noen er 20 kilo for tung hvis vedkommende trives. Eller dersom de bruker lang tid på 60 meteren. 

Men kom ikke og klag dersom du ikke er villig til å gjøre noe!

Skrevet

Å næmmen så flink du er med hersketeknikkene da ;)

Merkelig at du kan ha slik innsikt og overforenkle så til de grader. Du får forøvrig svar fra to normalvektige damer her, det vi reagerer på er at du ser ut til å tro at du 1. forteller folk noe de ikke vet, 2. Tror at hva du er lei av og at hva du mener er v interesse.

Hersketeknikk my ass!:) Det er det du som utøver nå. Det biter lite på meg.. 

Dersom du fortsatt vil diskutere kan du gå inn på de siste slanke/treninstrådene her inne og lese deg opp. For da vil du se hvor mange som faktisk ikke er opplyst om flere ting. Selv om du skjønner det jeg skriver så er det ikke gitt at alle gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...