Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Hva syns dere om denne måten å feire bursdag på som de har bestemt på skolen i Vetre? Alle som har bursdag feires felles hver måned med hele trinnet i gymsalen og får en gave. http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Bursdagsbarnet-far-bare-n-gave-7234989.html Anonymous poster hash: edeac...5bd
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Jeg synes det hadde vært deilig og rettferdig, men jeg vil samtidig gi mine barn gode bursdagsminner fra huset vårt så jeg er glad vi har stor familie med mange andre barn slik at bursdagsbehovet hadde blitt dekket der. Da får vi delt ut gaver, barnet kunne velge mat, pynte huset til ære for barnet, får tatt bilder av foreldre som bærer kake med lys... Så lenge barna får noen slike minner og bilder og det gjøres stas på barnet også blant vennene er ikke resten så nøye synes jeg. Anonymous poster hash: 012a4...c28
Gjest sug lut Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 De må jo bestemme hva de vil, men jeg ville aldri droppet hjemmefeiringen med inviterte gjester.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Høres her ut som man ikke skal ha hjemmefeiring for klassevenner, men kun fellesfeiring er tillatt. Syns de drar det alt for langt med hva som skal bestemmes på andres vegne. Har selv arrangert klassefest bursdag med rundt 50 barn og det var ganske kaotisk, mye mer personlig og koselig med mindre feiring hjemme. Anonymous poster hash: edeac...5bd
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Synes det er leit at de voksne skal bestemme at alle barna skal feire sine bursdager på denne måten. Regner med det er de aller mest opptatte foreldrene med overfylte aktivitetskalendre som synes dette er en aldeles strålende ordning Tanken er kanskje god, men den går iallefall ikke på barnas premisser.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå