Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Det er jo en fuktighetskrem,med mange forskjellige ingredienser. Ser flere sier at den ikke trenger å vaskes av før amming, er det sikkert? Har så såre brystvorter at jeg vil helst ikke bruke noe son må vaskes av, for da river jeg bare opp huden mer.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Den trengs ikke vaskes av nei. Fikk den på sykehuset med nr 1., og det var legene og sykepleierne der som sa det var ok. Farmasøyten på apoteket sa det samme, og jeg regner med de ikke juger. Har brukt den med begge ungene, og jeg foretrekker den fremfor purelan siden den er mindre klissete.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Brukte det etter jeg fikk nummer 3 og 4. Fikk den på føden, og var kjempe fornøyd. Vasket den aldri av, bare tørket av det verste. Anonymous poster hash: c78ba...faa
1. gang:) og engang til:) Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Et annet tips er simplex øyesalve. Jeg var utrolig sår i mange mange uker og fikk til slutt tak i den. Den er super myk og smører godt, trenger heller ikke tørkes av. Purelan synes jeg var seig og ikke så god å bruke. Unguentum brukte jeg første gang og den er også god
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Vi fikk den på sykehuset (sykehuset jeg fødte på bruker den som hovedkrem til både brystvorter og babyromper) og det er den beste kremen jeg brukte på mini Anonymous poster hash: 5eb32...f82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå