Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 I går morges klokken 9:30 holdte jeg på å vaske gulv her vi bor. Mens jeg vasket lå baby på 9 mnd å sov plutselig våknet baby og samboer tok baby i senga for å roe det .Barnet gråt da sa samboer om baby var sulten jeg sa nei fordi det spiste for en time siden og du kan leke med det. Da tokk han den koppen min eldste datter hadde brukt flere uker på å lage til meg og kastet den etter meg.Jeg ble skikkelig irritert fordi synes det er rar oppførsel å kaste etter meg på grunn av det jeg sa og sårende fordi han kastet den koppen min datter har laget.Hva synes dere om hans oppførsel? Anonymous poster hash: d9aa9...eab
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Høres ut som enda ett av disse skrekkeksemplene man kan lese om her inne. Søk på "kast han på hue og ræva ut", så finner du tråder med tilsvarende idiotiske mannfolk, og tips om hva du bør gjøre med han... og uten han... Anonymous poster hash: 24e21...0b6
Marsipanmor Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 altså.. man kaster vel ikke ting etter folk!!
Fru Ugle Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Forferdelig oppførsel. Høres syk ut. Syk i hodet. Er han voldelig?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Jeg vuderer sterkt no å forlate han.Har ikke mye respekt for min datter det godtar jeg ikke. Anonymous poster hash: d9aa9...eab
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Nei ikke slått meg men han snakker om å gifte seg i sommer.Har tenkt å ikke gjøre det han skremte meg virkelig med dette.Dette er 3 gang han gjør noe som jeg ikke godtar. Anonymous poster hash: d9aa9...eab
Fru Ugle Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Hvor lenge har du kjent han/ vært sammen med han?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Ca 2 år sammen.Men er ellers grei fyr.Men liker ikke disse raseriet med kasting av ting .Få en kopp i hodet er ikke bra ,men han traff meg ikke.Har litt uroligheter i magen med dette . Anonymous poster hash: d9aa9...eab
Fru Ugle Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Skjønner veldig godt at du blir urolig.... Har du snakket med han om det han gjorde? Synes han selv det var riktig å kaste en kopp på deg? Snakk med han om dine tanker og uro.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Har sagt at no går jeg og barna ut så kan du tenke litt over hva du gjorde i dag.Det du gjorde likte jeg ikke .Men skal ta det opp mer . Anonymous poster hash: d9aa9...eab
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Nei, du gjorde ikke noe galt slik jeg ser det. Er ditt eldste barn hans? Kjenner at jeg henger jeg litt opp i at han kasta akkurat en koppen. Ble den ødelagt? Hvordan vil han i såfall forklare det til det eldste barnet? Virker ikke som en bra fyr.. Du må passe på deg selv og barna dine, ikke la det gå for langt! Anonymous poster hash: 16642...2c1
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 Nei ikke hans barn .Hanken ble ødelagt.Jeg sa at han kunne fortelle det til barnet det med koppen men ikke sagt noe enna. Anonymous poster hash: d9aa9...eab
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 Han har ikke respekt for datteren din og han kaster ting hun har gitt til deg etter deg. Jeg tenker mitt... Hadde aldri vært sammen med en sånn dust. Hva annet har han gjort gale? Jeg hadde sagt at han får værsågod respektere meg og mitt barn ellers er det på hue og ræva ut. Gjør han en gal ting til så kan han dra Anonymous poster hash: 0bf24...e0e
skinnfilla Skrevet 20. juni 2013 #14 Skrevet 20. juni 2013 Han høres ikke god ut. Hvis han ikke respekterer din datter, har han ingenting i huset og gjøre. Du må sette barna først, og det å kaste noe hun har laget , er utrolig dårlig. Man kaster da ikke kopper etter hverandre? Hva faen? Hadde noen gjort det ,så hadde de kjapt fått se utsiden av huset.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #15 Skrevet 20. juni 2013 Nei ikke slått meg men han snakker om å gifte seg i sommer.Har tenkt å ikke gjøre det han skremte meg virkelig med dette.Dette er 3 gang han gjør noe som jeg ikke godtar. Anonymous poster hash: d9aa9...eab Du sier det er tredje gang han gjør noe du ikke godtar? Men du er jo like fullt enda sammen med han? Anonymous poster hash: d7494...807
☆☆☆ Skrevet 20. juni 2013 #16 Skrevet 20. juni 2013 Kombinasjonen unormalt kort lunte og fysisk utagering er ikkje noko eg hadde godtatt..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #17 Skrevet 20. juni 2013 Herregud gro deg noen baller kvinnfolk!!! Anonymous poster hash: c2b5e...24e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå