Gå til innhold

holder på å klikke. fem måneder etter


elimeli

Anbefalte innlegg

Er det normalt at såret ska stikke og klø fem måneder etter ks? Var planlagt. Hlder på å bli gal. Kjenner noe i såret i hver bevegelse? Ska dette vare livet ut? Hvordan er det med dere andre? Er det bare jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også vondt i såret lenge etter fødeselen, akutt ks. Det var vondt ved enkelte bevegelser i over 6 måneder, særlig ved trening. Men ikke hver bevegelse.. Nå er det over to år siden ks, kjenner absolutt ingenting :-)

Håper det går bedre med såret ditt etterhvert.



Anonymous poster hash: ae71f...9e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at jeg også har prøvd meg på trening ja. Flere som opplever dette? Kjennes ut som om såret sprikker opp innvendig om dere forstår hva jeg mener. Men det blør jo ikke noe så sikkert bare tankene...Det strekkes og stikker en god del ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver bevegelse var vel litt å ta i ;) men kan jo kjenne at det sprenger litt der når jeg ligger på rygg også feks. Håper ikke man får varige meen fordi man gikk på trening fire mnd etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 måneder siden ks her og jeg har trent aktivt fra mars, har ingen ubehag med arret hverken innvendig eller utvendig. Har du forhørt deg med lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Ska snakke m lege i mrg. .måtte nemlig ta utskrapning 12 uker etter fødsel. De hadde ikke fjernet alle restene. Har en lang historie å fortelle, men tar det en annen dag. E så lei av alle komplikasjoner som har vært. Jeg kjenner når jeg snur meg til sida, bøyer meg, strekker meg osv. Men skal ta opp tråden med lege i mrg. Nå er det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vel vondt i ca 7 mnd på ene siden der de snurpet sammen såret. Klødde også i flere mnd.

Ble gravid etter 9 mnd, da kjente jeg ingenting mener jeg. Heller ikke når magen vokste igjen.

 

Anonymous poster hash: f3cc2...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kjente det godt i såret i omtrent 6 uker. Det var veldig ømt og det stammet endel. Det falt meg ikke inn å trene igjen før ca etter 4 -5 mnd. Nå, snart fem år etter merker jeg lite til arret. Litt nummen, bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haste ks her etter 2 døgn og overtid.
Mener jeg kjente noe i opptil 7 mnd, særlig på den siden det var snurpet sammen.
Ble gravid etter 9 mnd, og kan ikke huske at jeg var plaget da.
Men kløing i lang periode ja fra ks og noen mnd. Erindrer også denne prikkingen din:)

Alt går i glemmeboka til slutt:)

 

en ting jeg huske veeeldig godt var da jeg skulle begynne å trene igjen etter 5-6 mnd ... skulle ta sit ups, mens jeg lå nedover med hodet ha,ha.. null muskler, klarte ikke komme meg ett hakk opp engang. Men alt sånt går jo over også. Hold ut!!  Men sjekk om du virkelig plages!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingenting i mitt KS arr, men venninnen min klager over det samme som deg! Vi hadde planlagte KS begge to. Har du vært hos lege og forhørt deg ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jeg hadde keisersnitt for snart 2 år siden, og jeg kan også til tider kjenne denne stikkende følelsen som du beskriver. Oftere før enn nå. Når jeg ligger på ryggen så strammer det liksom nedover.. slik at jeg føler at jeg heller vil ligge som en krok på siden. 
Jeg har trent veldig lite siden, fordi det kjennes litt rart og ubehagelig ut, men ikke vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...