♥Madam Mim♥ Skrevet 19. juni 2013 #26 Skrevet 19. juni 2013 Klør meg nå i hodet over brett 27... Hater sånne brett hvor man har tidspress. Hadde bare ett liv igjen og skulle ha 40000 poeng på 60 sek. Jada, jeg klarte 13500 jeg!! Får håpe jeg har griseflaks en eller annen gang i morgen
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #27 Skrevet 19. juni 2013 Still klokka på tlf/iPad litt frem, så vips har du fylt opp livene igjen Anonymous poster hash: ef4fc...e0f Ooooo Funker det?? Må testes! Å herregud så genialt!!! Det gikk jo Tusen takk for tips Haha! Dette var morsomt å lese.. Selv prøver jeg å ikke begynne med spillet, da jeg mistenker at det er mer avhengighetsskapende enn de spillene jeg allerede bruker Hvis du vil ha hjelp med et Facebookspill, kan du gå til ei fb-gruppe for spillet. Det vil være erfarne spillere der som trygler om nye "spill-venner" på fb. De vil elske å hjelpe deg med å komme videre. Anonymous poster hash: eb4e4...a2d
Dahleramp1981 Skrevet 19. juni 2013 #28 Skrevet 19. juni 2013 Argh, det spillet... Har stått bom fast på 70 i ei uke nå! Klikk!
Monajenten Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #29 Skrevet 20. juni 2013 Har kommet meg til brett 29 nå men det er jo klin umulig! Du som har latt være å laste det ned var smart, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå