Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 inspirert av et annet innlegg her i kveld, min snart 3 åring og snart 5 åring skal til syden i en uke sammen med sine besteforeldre og tante og onkel.... men ut fra tidligere innlegg her er vi visst helt udugelige foreldre som gleder oss på en uke med kjærestetid..... Anonymous poster hash: eb638...12f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Gjeeeesp... Anonymous poster hash: ad59f...225
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Det så ikke jeg at noen sa noe om... Det var vel en del som sa at besteforeldrene ikke kan kreve det, og at de selv ikke hadde gjort det, deriblant meg. Men om jeg vurderer det sånn at det ikke ville vært riktig for meg og mitt barn, så sier jeg jo ikke dermed at det er feil for deg og dine barn. Anonymous poster hash: c5847...e8d
Gjest FinogFjong Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Sørg bare for å ha forsikringer i orden og dokumentasjon på at besteforeldre eller tante/onkel er midlertidig verge for barnet. Jeg sier ikke at noe vil skje, men noe kan skje. Er besteforeldrene i stand til å kommunisere på engelsk med en lege, eller et sykehus? Her ville kun min mor fått lov til å ta med barna ut av skandinavia, da hun er i stand til å orientere seg, finne sykehus, leger, apotek etc, mens besteforeldrene (hans foreldre) kunne greid å gå ned i lobbyen å be om hjelp. Det er ikke godt nok for mine barn, så da får det bli sånn. (foreløpig meget hypotetisk problemstilling da, da ingen har tilbudt seg hittils )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå