Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Jeg elsker kjæresten min, og aldri vært så forelska i noen andre før som jeg er i han (er det enda etter 3 år). Men aldri følt at han har vært skikkelig forelska i meg av mange grunner. Har jo prøvd å snakke med han om det 1000 ganger, men han kan ikke snakke om følelser.. han sier han elsker meg, men sier ikke noe særlig mer enn det. virker nesten som han blir sur når jeg prøver å snakke om ting. hadde jeg bare følt han virkelig elsket meg hadde det ikke vært noe problem. Men vet ikke hva jeg skal gjøre for å få vite det. Vil jo ikke kaste bort resten av livet mitt på en som ikke elsker meg heller. Jeg er en person som egentlig har veldig god selvtillit, og har alltid hatt det. Men rundt han har jeg ikke det. Feks sitter vi på fest føler jeg andre menn syns jeg er den peneste dama. Men føler typen syns jeg er den minst pene, eller hverfall minst interessange.. å det er jo ikke normalt !?!? Er så lei av å føle meg som dritt hver eneste dag. Aldri vært sjalu heller, men er det nå. Elsker han så høyt, så vil ikke gi slipp på han heller :/ Anonymous poster hash: 0c05c...9b5
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Han høres umoden eller barnslig ut, som ikke tør å snakke om følelsene sine. Men det blir nok kanskje en presset situasjon for han når du spør han ut om det, enn at det kommer naturlig fra han. Anonymous poster hash: 879c6...152
Nissefisen Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Kvinner trenger bekreftelse, gi han beskjed om det
Caprica Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Men... Når dere er på fest, mener du at han heller skal snakke ed deg emne andre? Han kan snakke med deg hver dag, men dem treffer han vare på fest. Menn er ikke som oss kvinner... De gidder ikke analysere og overtenke. Han syns sannsynligvis du maser veldig!! Ikke alle som har lett for å snakke om følelser
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Når vi er på fest sitter som regel han å prater med kompiser, og jeg venninner... tar jo såklart aldri å prater med han om sånne ting da.. å klart får han prate med andre jenter.. Brukte bare fest som ett eksempel på å beskrive selvbildet mitt.. uansett situasjon med andre føler jeg meg pen og attraktiv, utenom hos akkurat han..ingen andre får meg til å føle meg så stygg egentlig.. streber etter bekreftelse av han hele tiden, å er så lei av å ha det sånn.. å ikke missforstå, han er verdens snilleste.. å gjør så godt han kan... bare føler og tror han ikke elsker meg/jeg er den rette av mange årsaker.. Anonymous poster hash: 0c05c...9b5
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Det at han blir sur når su tar det opp er kanskje ikke så greit.. Siden dette er et tema som betyr mye for deg. Når det er sagt tror jeg heller problemet ligger med deg og ditt behov for å høre det/få bekreftet det oftere? Han har vært sånn hele tiden, har han ikke? Og om han ble sammen med deg og vil være det fremdeles, så må vel det være en liten bekreftelse? Noen er bare ikke så flinke å prate om følelser.. Å presse ham til det eller prøve å forandre han synes jeg er feil. Du kan såklart fortelle han hva du føler og fortelle at du har behov for ditt og datt.. Også fortelle han at det sårer deg. Men om du forventer forandring så tror jeg odsene er store for at det ikke skjer. Så i bunn og grunn er det kanskje du som må bestemme om dette er noe du kan leve med eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 skjønner at det er vanskelig å tro.. men jeg er ikke typen som har behov for bekreftelse eller oppmerksomhet hele tiden nei.. tvert imot, har veldig god selvtillit ellers, når det ikke gjelder han .. Var så forelska i begynnelsen at jeg føler jeg bare "flytta inn" selv hvis du kan si det sånn.. Han gjorde eller sa aldri noe som beviser han ville ha meg... han var tilogmed frekk mot meg i begynnelsen på noen fester... husker han ropte til en fyr "bare ta henne"... å da lå jeg over å var på besøk hos han.. jeg bodde en flyreise unna... når jeg ble med han på flere fester der, og jeg ikke kjente noen gikk han bare i fra meg å presenterte meg ikke for noen, å snakka ikke til meg hele kvelden feks.. han sier han angrer på det nå å at det bare er sånn han er.. men derfor jeg sier at jeg aldri har følt det.. å jeg var så syykt forelska, at det er etterpå jeg nå sitter igjen å føler som jeg gjør... Anonymous poster hash: 0c05c...9b5
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Har du barn med denne mannen? Anonymous poster hash: 404fb...248
Våryr ✿ Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har ikke så lyst å komme med råd, siden jeg ikke kjenner hele historien / saken. Men min første tanke er at jeg hadde ikke klart å være sammen med en mann, som ga meg dårlig selvtillit. Og som fikk meg til å føle meg usikker og lite attraktiv. I mine øyne er en kjærestes "jobb", å få den andre til å føle seg vel. Og i hvertfall ikke det motsatte! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Ja har to barn sammen.. Anonymous poster hash: 0c05c...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå