Gå til innhold

Babyen min ble estimert til...


Anbefalte innlegg

Skrevet

3916 g i dag. Termin på søndag.

 

Håper ikke jeg går over termin noe særlig..

 

Fødestøv ønskes. Nå må jeg bare bli ferdig med dette her.

 

Anonymous poster hash: d0d2f...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så mye. Dessuten vokser de mindre etter termin.

 

Lykke til.

 

Anonymous poster hash: f9a28...2e4

Skrevet

Fødestøv sendes :) lykke til!

Skrevet

Min ble estimert til minst 4500 g. Var på ekstra ul og målinger siden jeg er så lita. Men han var helt normal. 3700 g.

Skrevet

Min ble estimert til 3,2, men kom ut 2.7. Det går nok bra skal du se. Får jo bare håpe at det ikke går andre veien, som hun som fikk estimert vekta til 3.5, men hvor ungen kom ut 4.7. Lykke til. :) Fødestøv sendes herved med flypost din vei. 



Anonymous poster hash: ec2fe...eae
Skrevet

Jeg har enda ikke hørt om en vektestimering som har stemt :) 

Ta det helt med ro, det går nok kjempefint :) 



Anonymous poster hash: f2965...43c
Skrevet

Første ble estimert til å bli 3kg - ble 3,7kg

Andre 2,5- ble 2.9

 

Det der stemmer ikke alltid 



Anonymous poster hash: c81a8...eb8
Gjest Sekretøsa
Skrevet (endret)

Min ble estimert til 3800 igår. Jeg har termin om 3 uker ;)

 

Satser på at du føder nå, med en gang ;)

Endret av Sekretøsa
Skrevet

Fødestøv sendes... Autocorrect på iPad'en rettet fødestøv til fødestove, men kanskje du trenger det også... ;-)

Skrevet

Men det er skjeldent det stemmer og 4 kilo er ikkje mye.. Husk på det at det er str på hode som gjelder. Når det har komt ut sklir resten ut på neste press.. Så det hadde eg ikkje bekymra meg.. Min Terje veide 4 kilo, ingen problem å få ut i det hele tatt, måtte presse å styre me med nr 1 og han var bare 3700..

 

Anonymous poster hash: 6142a...3a0

Skrevet

Minstemann ble estimert til 3700 gram på en onsdag. Han ble født fire dager senere på en søndag. Da veide han 4720 gram.

Fødselen var rask og ukomplisert, en fin opplevelse.

Hadde jeg fått vite hvor stor han var på forhånd hadde jeg vært redd og stressa! Men storesøsters fødsel var mye tyngere, hun var 3500.

Lykke til!

Skrevet

Min ble estimert til 3.2 hun ble 2.3

 

Anonymous poster hash: 184c4...b34

Skrevet

Jenta mi ble estimert til 3900 og ble født dagen før termin og veide 3915. Jeg har ikke hørt om bedre treff! :))

 

Anonymous poster hash: 1ace7...ec2

Skrevet

 

Jeg har enda ikke hørt om en vektestimering som har stemt :)

Ta det helt med ro, det går nok kjempefint :)

 

Anonymous poster hash: f2965...43c

Mine har stemt med 50 grams margin:)

 

Til HI

3,9 kilo hørtes ikke så ille ut synes jeg, synes bestandig hører om kvinner som føder barn på godt over 4 kilo. Min tyngste var 3,7 og det gikk greit, det.

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

 

Anonymous poster hash: d0d2f...45b

Skrevet

 

Jeg har enda ikke hørt om en vektestimering som har stemt :)

Ta det helt med ro, det går nok kjempefint :)

 

Anonymous poster hash: f2965...43c

Min ble estimert til 3900 og var 3850. Vil si det stemte bra.

 

Anonymous poster hash: a726d...f06

Skrevet

Estimert til 4100 og jammen ble det 4100 ti dager over termin. Syntes ikke du skal bekymre deg for vekten, er jo hodeomkretsen som har mest å si. Masse masse lykke til.

 

Anonymous poster hash: f77cb...d9d

Skrevet

Hodeomkretsen på forrige var 38 cm. Itillegg hadde han en hånd opp, som supermann.. Skal vell mye til for å toppe det...?

 

Anonymous poster hash: d0d2f...45b

Skrevet

Hodeomkretsen på forrige var 38 cm. Itillegg hadde han en hånd opp, som supermann.. Skal vell mye til for å toppe det...?

 

Anonymous poster hash: d0d2f...45b

Samme her! Hodeomkretsen på vesla var litt mindre da, 36cm, men hun også kom med hånda godt plassert oppover.

Skrevet

Minstemann ble estimert til 3700 gram på en onsdag. Han ble født fire dager senere på en søndag. Da veide han 4720 gram.

Fødselen var rask og ukomplisert, en fin opplevelse.

Hadde jeg fått vite hvor stor han var på forhånd hadde jeg vært redd og stressa! Men storesøsters fødsel var mye tyngere, hun var 3500.

Lykke til!

Samme her. Estimert til 3550, og 4 dager etter (på en søndag) kom hun ut og var 4720 :P

Kjempefin, kjapp og grei fødsel :)

Lykke til!!! :D

Skrevet

har ikke fått min enda, men er estimert 2,3kg og 32 i hodeomkrets :) gjennstår jo bare å se om det stemmer :) 

 

men bare slapp av. tror det å føde store unger høres mye skummlere ut enn det egentlig er, :)



Anonymous poster hash: ea17c...a70
Skrevet

Hodeomkretsen på forrige var 38 cm. Itillegg hadde han en hånd opp, som supermann.. Skal vell mye til for å toppe det...?

 

Anonymous poster hash: d0d2f...45b

Samme skjedde med meg, og det gikk kjempebra. Mannen min hadde samme mål når han ble født og selv om han kom uten en arm frem gikk det ikke så bra med svigermor. Hun var veldig bekymret for meg hele svangerskapet (trodde ikke jeg ville klare å føde en stor baby) og veldig overrasket når det gikk bra.

 

Anonymous poster hash: 44f4d...155

Skrevet

;)

 

Anonymous poster hash: d0d2f...45b

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Det er jo ikke hodet til barnet dom kan gi komplikasjoner, men skuldrene. Min ble estimert til 3,5 to uker før termin, ble tatt mrd ks 10 sfr før og var da 3650, så passet bra. Min svigermor vsr forresten 5500 da hun ble født.. Aua musa da kan jeg tenke meg :P

Skrevet

Au :(

 

Anonymous poster hash: d0d2f...45b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...