Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Guttungen skal begynne på stor avdeling i bhg etter sommerferien. Er det vanlig å gi gave til de voksne på den avdelingen han nå slutter på? Tidligere ved jul og sommeravslutning har vi gitt en liten oppmerksomhet til avdelingen hans, eks tvist, noe sjokolade eller lignende, som personale deler. Holder dette nå når han skal slutte på denne avdelingen eller forventes det noe mer? Anonymous poster hash: 42393...ba0
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Det forventes ingen ting, men en pose tvist eller lignende blir de helt sikkert veldig glad for Der jeg jobber er det langt i fra alle foreldre som gir noe til oss ansatte, men når det skjer setter vi stor pris på det og tar det som et tegn på at de er fornøyde med den jobben vi gjør Anonymous poster hash: db4de...565
Nichotine Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Jeg ville gitt en liten gave, som Twist e.l. om dere er fornøyd med avdelingen. Uten ville jeg gitt f...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå