Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Mannen og jeg er prøvere. Det vil si, vi startet prøvingen i går. Men jeg vet at jeg er rett rundt eggløsning, så jeg utelukker ikke at jeg har blitt gravid, eller blir gravid i løpet av kort tid (det skjedde på første forsøk sist). Og så har eldstebarnet fått småmark. Og vi har fått beskjed om å behandle hele familien. Men det står på pakken at man ikke skal ta pillene dersom man er gravid. Og jeg lurer på hva jeg bør gjøre? Kuren består av en pille nå og en pille om en uke. Har det noe å si om jeg er så kort på vei som en uke når jeg tar neste pille? Og hva er verst av piller eller muligens småmark når man er gravid? Huff, alt man skal bekymre seg for Anonymous poster hash: c6de0...097
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Mannen og jeg er prøvere. Det vil si, vi startet prøvingen i går. Men jeg vet at jeg er rett rundt eggløsning, så jeg utelukker ikke at jeg har blitt gravid, eller blir gravid i løpet av kort tid (det skjedde på første forsøk sist). Og så har eldstebarnet fått småmark. Og vi har fått beskjed om å behandle hele familien. Men det står på pakken at man ikke skal ta pillene dersom man er gravid. Og jeg lurer på hva jeg bør gjøre? Kuren består av en pille nå og en pille om en uke. Har det noe å si om jeg er så kort på vei som en uke når jeg tar neste pille? Og hva er verst av piller eller muligens småmark når man er gravid? Huff, alt man skal bekymre seg for Anonymous poster hash: c6de0...097 Kontakt legen og spør Anonymous poster hash: 2a23b...a22
Nichotine Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Ja, ville ikke stolt på noen andre enn legen, når det gjelder graviditet.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Heisann! Her kan du ta noen tabletter som heter Vanquin i stedet for.De kan brukes under graviditet og amming o barn under 2 år. Forskjellen er at disse tablettene doseres etter kg kroppsvekt. Er du usikker på noe kan du også slå opp i felleskatalogen.no å sjekke ut medisin bruk under graviditet. Anbefales at hele husstanden tar tabletter pga smitte! Går nok bra dette.Men det er også andre forholdsregler som bl.a skifte sengetøy og at den som har småmark bruker en tettsittende truse slik at ikke eventuelle egg kommer i sengetøyet. Anonymous poster hash: 128f9...0b8
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Takk for svar, skal ta kontakt med apoteket i morgen og høre Fastlegen min er dessverre så opptatt at jeg neppe får snakke med han for å spørre om noe sånt. Må bestille time for det aller meste HI Anonymous poster hash: c6de0...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå