Gå til innhold

Prioritert plass i barnehage...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga atopisk eksem? Noen som har søkt om dette og fått det?

 

Anonymous poster hash: 61841...8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor trenger barnet prioritering pga atopisk eksem?

Prioritering er noe barn som trenger barnehageplass pga feks hørselsnedsetting trenger for å lære språk og slikt...

Ikke bare fordi det at hudproblemer, hva skulle barnehagetilværelsen endre på for en med atopisk eksem?

 

Anonymous poster hash: cc9ae...8cc

Skrevet

Var ikke det jeg lurte på...

 

Anonymous poster hash: 61841...8e4

Skrevet

Hva var det du lurte på da? Om noen hadde fått det?

 

Jeg har ikke hørt om det...

Skrevet

Pga atopisk eksem? Noen som har søkt om dette og fått det?

 

Anonymous poster hash: 61841...8e4

Vi fikk prioritert plass pga kløende myggstikk.

 

Anonymous poster hash: c828d...fc2

Skrevet

Lurte på om noen hadde fått prioritert barnehageplass på grunn av atopisk eksem ja. Fikk høre at det går an å søke om det på hudavdelingen på sykehuset. Derfor lurer jeg på om det er noen som har gjort dette og fått plass pga det. Har litt problemer med å skjønne hvorfor man skulle få det, men hvis noen har erfaring med det vil jeg gjerne høre om det.

 

Anonymous poster hash: 61841...8e4

Skrevet

 

Pga atopisk eksem? Noen som har søkt om dette og fått det?

 

Anonymous poster hash: 61841...8e4

Vi fikk prioritert plass pga kløende myggstikk.

 

Anonymous poster hash: c828d...fc2

Ja det har jeg hørt om flere som har fått! Venninna mi sitt barn fikk prioritert plass grunnet lange ører.

 

Anonymous poster hash: a9951...3fe

Skrevet

Jeg kan ikke forstå hvorfor man med et hudproblem skal ha det bedre i en bhg, eller at mor og far skal ha behov for å få "fri"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...