Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Andre gravide som sliter med pigmentflekker i ansiktet? Jeg har bare lyst å gråte når jeg ser meg selv i speilet. Har et stort mørkt område som dekker nesten hele pannen og går nedover mot nesa. Derfra har jeg to mørke områder på hver side av nesa som brer seg utover kinnene og ned mot munnen Hjelp! Tør ikke røre meg ut i sola,men til tider må jeg det når jeg har et barn fra før. Smører med fakor 50 hver dag,men det er jo en vits. Pigmentflekkene blir bare større og mørkere for hver dag likevel. Og jeg har ikke termin før til høsten. Hva skal jeg gjøre? Jeg er desperat og behøver hjelp. Blir deppa av dette Anonymous poster hash: 9a85c...06d
blirdafem:-) Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Har det på samme måte....ser dessverre "grusomt" ut....smører jeg og,samt at jeg dekker med ulike sminkeprodukter. Kan ikke se at det hjelper. Vurderer peeling av noe slag etter sommeren og fødsel! Vi får se på det som fregner-fregner er jo søtt:-):-);-);-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Forsvinner det etter fødsel, så lenge man er forsiktig med solen? Anonymous poster hash: c83a9...d55
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Får dere pigmentflekker pga graviditet? Huff, så kjipt Forsvinner de etter fødsel da? Hva med det der puddergreiene de har på tv-shop? Der var det ei med et stort, rødt fødselsmerke som fikk dekket det helt av dette pudderet. Anonymous poster hash: 67513...2b7
mylittlecat Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Ikke så mye å få gjort med det nå, men heldigvis forsvinner det gradvis etter fødsel
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 I de to første svangerskapene mine fikk jeg ingen pigmentflekker, men i det tredje fikk jeg en pigmentflekk i ansiktet allerede i uke 8. Senere har jeg fått flere andre steder på kroppen, men de kommer kun frem når jeg får sol på kroppen. den jeg har i ansiktet er derimot permanent, den er der hele tiden. Alle disse pigmentflekkene er lyse/hvite. Pigmentflekken i aniktet forsvinner ikke selvom det er mange, mange måneder siden jeg fødte. den er fæl, men jeg får vel bare leve med den:( Anonymous poster hash: 5101a...002
Siamese Hellhound Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Jeg fikk pigmentflekker av p-pillene mine. De er helt borte, husker ikke hvor lang tid det tok etter at jeg sluttet på pillene. Men de ble i hvertfall borte, tenkte det var en trøst? :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har fått pigmentflekker under graviditeter og nå ett år etter siste fødsel så har jeg fortsatt noe.. men det er også en del som er blitt borte.. er skikkelig kjipt, men har på en måte bare vent meg til de.. men ene flekken er ved munnen så ser ut som jeg har smurt på lipliner feil eller noe.. Anonymous poster hash: 28c34...c9d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 En gang pigmentflekk alltid pigmentflekk! Anonymous poster hash: c12d2...b59
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Jeg fikk to i ansiktet forrige svangerskap. De er der enda, tre år etter. Jeg bryr meg ikke. Fikk et sunt og friskt barn. Litt skavanker følger med. Anonymous poster hash: c7fd8...3e1
Strandloppa og lillebror Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Jeg fikk også en del pigmentflekker da jeg gikk gravid. De forsvant i takt med brunfargen. Men nå, 2 år senere kommer de fortsatt hvis jeg ikke bruker solfaktor 50 i ansiktet. Har innfinni meg med at jeg aldri kan bli brun i ansiktet igjen på naturlig måte. De flekkene er så innfernalskt stygge, og ikke får jeg sminka de bort heller. I år er jeg brun og føler meg veldig pen: naturlig brun av sola på kroppen og selvbruningskrem til ansiktet fra clarins. Ser naturlig og fint ut
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 Har slitt med det samme, hadde store, mørke flekker i hele ansiktet. Gikk til hudpleier og spurte etter laser, men hun anbefalte en serie som heter Obagi. Helt fantastisk! Alle flekker forsvant! Jeg gikk på hele kuren som er ganske sterk, men fjerner både rynker og kviser. Medisinsk ansiktsbehandling. Har anbefalt den til alle jeg kjenner som sliter med flekker, og alle er like fornøyde. Serien er heftig dyr, men trenger du bare pigmentflekk kremen heter den obagi clear og kan kjøpes på ebay. Smør veldig tynt lag morgen og kveld, og de forsvinner etter noen mnd. Anonymous poster hash: afdea...439
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #13 Skrevet 19. juni 2013 Tusen takk for svar :-) Kan man bruke Obagi når man er gravid? Og om sommeren når det er sol? HI Anonymous poster hash: 9a85c...06d
Caprica Skrevet 19. juni 2013 #14 Skrevet 19. juni 2013 Tenker bare høyt her... Hvordan er det med selvbruningskrem og pigmentflekker? Vil pigmentflekkene farges like mye som huden rundt, eller forblir de samme farge mens resten av huden blir brunere? Slik at det ikke blir så stor forskjell?
*SommerFrisk* Skrevet 19. juni 2013 #15 Skrevet 19. juni 2013 Venninna mi hadde samme problemet, hennes forsvant ikke og hun er nå igang med en kremkur jeg ikke husker navnet på..den koster 4000 og strekker seg over 18 uker. Kan allerede se at det hjelper på henne. Søsteren min også tok den kuren, og nå kan de nesten ikke sees!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå