Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Tror jeg aldri har sett frem til ferien like mye som jeg gjør i år. Teller virkelig ned dagene. Er det flere der ute som er utslitt og går å venter på den siste arbeidsdagen? Vil bare understreke at jeg liker jobben min godt og har ikke tenkt å slutte. Men i vår har det vært så sinnsykt mye å gjøre..... Gleder meg til å stå opp om morgenen av at barna vekker oss og ikke vekkerklokken. Samt å ikke ha noen steder jeg MÅ være!!! Anonymous poster hash: 88781...4b7
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Jeg tenkte å skrive at jeg gleder meg kjempemasse og heller aldri har gledet meg så masse.. Men jeg jobber ikke og det jeg gleder meg til er at storesøster skal få ferie, og så lillebror etter et par uker. Men jeg gleder meg til det jeg Jeg gleder meg til å slippe å så opp 6.40 fordi storesøster skal på leksehjelp, måtte stelle for meg å levere i bhg, gleder meg til at vi kan spise frokost sammen og ha god tid. Og gleder meg til å være med barna og finne på ting Gleder meg til vi skal reise på ferie også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå