Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Sambo har en bil med lån på 65 000. Han har en bekjent som kan kjøpe bilen, men kun for 45 000 og mot at sambo får en ATV til 25 000 i tillegg. Da sitter vi jo igjen med et lån på 25 000, men jo evt. selge ATVen.. Anonymous poster hash: 9260c...4f8
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Hvem er Sambo? Anonymous poster hash: 1b0fc...124
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Det er jo umulig å svare på uten å vite hva bilen er verdt. Størrelsen på lånet er irrelevant. Anonymous poster hash: 25e6c...241
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Bilen er nok ikke mer verdt enn 40-50tusen.. Sambo er da samboeren min for deg som er litt tettere i pappen. HI Anonymous poster hash: 9260c...4f8
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Det er, som andre sier, litt vanskelig å svare på uten litt mer opplysninger. Man må vite hva slags bil, årsmodell, antall km bilen har gått osv osv.. Man må også ta høyde for at biler synker i verdi så fort man setter dekkene på veien, det er vel det man eier som taper seg fortest i verdi.. Anonymous poster hash: 863ce...4ea
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Bilen er nok ikke mer verdt enn 40-50tusen.. Sambo er da samboeren min for deg som er litt tettere i pappen. HI Anonymous poster hash: 9260c...4f8 Da er det jo en kjempedeal for dere. Anonymous poster hash: 7b8f4...814
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Det er vel sånn sett en god deal, og det som høres for godt ut til å være sant er ofte det.. Hadde vært skeptisk til om ATVen er verd så masse penger. Kan han ikke selge ATVen og heller legge de ekstra pengene i bilen??
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Hvilken type ATV? Anonymous poster hash: 66105...149
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Bilen er nok ikke mer verdt enn 40-50tusen.. Sambo er da samboeren min for deg som er litt tettere i pappen. HI Anonymous poster hash: 9260c...4f8 Vel, om en bil er verd 40-50,000 og noen vil gi dere 45,000 + noe annet for den er det jo en brukbar deal, da. Anonymous poster hash: 25e6c...241
3 i april Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Om bilen uansett ikke er verdt mer enn 40-50 000 kr er jo dette årets deal for dere. Men ikke en fullt så god deal for kompisen, uavhenig av hvor mye ATV en er verdt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå