Gå til innhold

Blir dere noengang overveldet av morsrollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært mamma i noen mnd. og jeg syns i grunn det det er skummelt å ta tenke på det store ansvaret det faktisk er å være mamma. Koser meg veldig i rollen, men det blir iblant litt overveldende. Føler dere det slik av og til?
Føler også at jeg har "mistet" meg selv. Vet liksom ikke helt hvem jeg er lenger, jeg er bare mamma...   :unsure: 
Hadde dere det slik i begynnelsen dere også?

Anonymous poster hash: 6389d...d0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn minst 1 gang om dagen, etter å ha fått enda et hull i hodet av all masinga. Har to småpøbler på 3 og 6 år. :)

Anonymous poster hash: 5aaa4...30e
Skrevet

åja.. Noen ganger slår det meg hvor mye de skal lære og hvor stort ansvar jeg har som mor. :-)

Skrevet (endret)

Åh jada. Til stadighet.

Hvis jeg blir for svimmel, så tar jeg litt sjokolade, og så blir verden roligere igjen :) :) :) 

Endret av Gulltopp&Lillebjørn
Skrevet

Daglig. Om ikke hver tredje time.

Skrevet

Ja, hver eneste dag! Det er altoppslukende og jeg har kommet litt i skyggen. Håper på å komme sterkere tilbake. :)

Skrevet

Hadde det sånn i begynnelsen. Men nå etter noen år og noen flere unger er jeg så hjernevasket at jeg ER mamma. Punktum.

Anonymous poster hash: dc1ba...f59

Skrevet

Ja, men det bedret seg betraktelig etter ca 2-3 år :-)

Skrevet

Hele tiden. Jeg føler meg som en play station. KUN til for underholdning av frøkna... Ja, og hushjelp og kokke da..Det er jo koselig å være mamma, men guri som jeg gleder meg til hun kan underholde seg selv, bare LIIIIITT!

Skrevet

Med førstemann var jeg sånn ja.Men nå har jeg 3 og lenge siden jeg tenkte på det.

Skrevet

Ja, når jeg tenker på all bagasje en barndom fører med seg, selv en rimelig god en, så blir det overveldende ja.

Anonymous poster hash: 0e471...712

Skrevet

Ja, hele tiden! Jeg tenker tilbake på hvor viktig min mamma var for meg, også kommer jeg på at denne viktige rollen har jeg faktisk i mitt barns liv... da kan jeg få litt panikk og bli redd for at jeg ikke vil klare å fylle den godt nok.

Anonymous poster hash: 402c5...fee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...