Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Er dere fornøyde? Hvor gammelt var barnet når dere gikk over til det? Anonymous poster hash: d2821...ccc
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Har hatt det i 1 år nå. Jenta vår var vel 14 mnd når hun begynte å bruke det, men vi byttet litt mellom barna. For eldste som brukte det fra han var 3,5 til 4 år så ble det litt trangt for beina. Helt greit sete, barna sitter høyt og har god oversikt, men i vår bil står det litt bratt, slik at det omtrent ikke er hvilestilling i det. Så jenta vår på 2 kan ikke sove i det, da faller hodet framover. Vi har kun brukt det bakovervendt. Vi har også et Akta Graco Duologic2 ,som for tiden står i bil nr 2, det er vi langt mer fornøyd med. Det har god plass til beina og det er god hvilestilling i det. Anonymous poster hash: ce50f...e86
Zalosalutt Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Hatt det siden barnet var ett år. Står dårlig i Passat da det ikke er mulig å bruke hvilestillingene. Trangt for bena om du har lange barn. Vi byttet til beltestedet ved 3,5 år.
Poetika med K Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 (endret) Min treåring har det. Kjøpte det da han var ganske nøyaktig 1 år, og han har fortsatt god plass i det. Sitter høyt og fint. Det er et ganske stort sete som krever god plass mellom forsete og baksete. Prøv den i bilen din før du kjøper. En annen ting er at om du har bakseter som skrår veldig nedover er det fare for at barnet blir hengende med hodet når det sover. Jeg kjøpte ny bil samtidig med at jeg byttet sete, og var veldig obs på å kjøpe en med "flate" bakseter (etter dårlig erfaring med dype sportsseter i forrige bil) Endret 19. juni 2013 av Poetica von Tryll
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Hatt det siden barnet var ett år. Står dårlig i Passat da det ikke er mulig å bruke hvilestillingene. Trangt for bena om du har lange barn. Vi byttet til beltestedet ved 3,5 år. vi har Passat, så da er jo ikke det et gunstig sete for oss hmm... Anonymous poster hash: d2821...ccc
M og gutta Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Til bratte seter så er det kjempefint med nakkestøtte som man kan sette rundt halsen.. de kan lukkes foran med én magnet og barnet holder hodet godt på plass. .. Fant ikke noe link. ..men de finnes i de fleste barneutstyrsbutikkene
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Vi hadde det til vår sønn, men nå i juni skal det lanseres et nytt sete som skal være bedre enn x3, bla med bedre liggestilling. Jeg venter til vi får prøvd det nye. Anonymous poster hash: 3c9a0...025
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Dette svarte jeg og flere på tidligere i dag. Identisk tråd. Skriv heller dytt på gamle tråden enn å starte en ny et par timer etterpå. Fikk du ikke de svarene du ønsket? Anonymous poster hash: 5756d...a83
Gjest stårma Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Til bratte seter så er det kjempefint med nakkestøtte som man kan sette rundt halsen.. de kan lukkes foran med én magnet og barnet holder hodet godt på plass. .. Fant ikke noe link. ..men de finnes i de fleste barneutstyrsbutikkene Denne har jeg! Ikke fornøyd. Men send meg gjerne pm om noen vil kjøpe sånn nakkestøtte.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Dette svarte jeg og flere på tidligere i dag. Identisk tråd. Skriv heller dytt på gamle tråden enn å starte en ny et par timer etterpå. Fikk du ikke de svarene du ønsket? Anonymous poster hash: 5756d...a83 Jeg har ikke spurt her tidligere. Mannen ringte og sa han fikk et godt tilbud på jobben, så tenkte og høre om noen hadde vært noe borti det men da fins det jo kanskje en tråd jeg kan finne og lese om sete på takk Anonymous poster hash: d2821...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå