Gå til innhold

Hva har dere under stolen til barnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

For å unngå så mye søl på gulvet?

 

Anonymous poster hash: 76f0a...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulv...

 

He, he. De søler jo uansett. Bare å tørke opp!

 

Anonymous poster hash: bdad3...2b9

Skrevet

Gulvet...
Har ingenting der. Har ikke teppe på gulvet, så er ikke så farlig med litt søl..
Forsto jeg deg riktig?


 

Skrevet

Ingenting, jeg har nemlig både støvsuger og feiekost:)

Skrevet

jeg hadde ingenting, men tenkte mer enn en gang at jeg burde hatt en presenning der  ;)

Skrevet

En stor snill hund med god appetitt :P .

 

Nei da, seriøst, jeg hadde ingenting på gulvet. Bare å unngå gulvteppe og ta sølet med en gang.

Skrevet

Plastmatte, den typen som man bruker under kontorstoler. Genialt, lett å holde rent :-)

Skrevet

Gulv. Jeg har vaskekost, feiebrett og støvesuger måtte jo tørket opp uansett om vi hadde hatt noe under.



Anonymous poster hash: a8d5a...4bf
Skrevet

Plastmatte, den typen som man bruker under kontorstoler. Genialt, lett å holde rent :-)

Hvorfor er det lettere å holde ren en plastmatte enn å holde rent gulvet?

 

Anonymous poster hash: bba7a...a1f

Skrevet

 

Plastmatte, den typen som man bruker under kontorstoler. Genialt, lett å holde rent :-)

Hvorfor er det lettere å holde ren en plastmatte enn å holde rent gulvet?

 

Anonymous poster hash: bba7a...a1f

 

 

 

Nå var det ikke jeg som skrev det om plastmatte. Men vil absolutt tro det er veldig greit! Vi har en del hakk i gulvet under barnestolen etter at 3 barn har sittet der. De søler drikke, mat, gafler, kopper og tallerkener. Så da tar matten det verste av støten :)

 

Anonymous poster hash: 4c49d...c59

Skrevet

Hunder.



Anonymous poster hash: 4aef1...3f0
Skrevet

Nada... :)

Skrevet

Laminatgulv. Har kostet eller vasket etter at de har spist. De satt alltid slik til at om jeg har var skikkelig lat og det bare har var smuler kunne jeg la det ligge til neste måltid uten at alle gikk i det.

Skrevet

 

 

 

Plastmatte, den typen som man bruker under kontorstoler. Genialt, lett å holde rent :-)

Hvorfor er det lettere å holde ren en plastmatte enn å holde rent gulvet?

 

Anonymous poster hash: bba7a...a1f

 

Nå var det ikke jeg som skrev det om plastmatte. Men vil absolutt tro det er veldig greit! Vi har en del hakk i gulvet under barnestolen etter at 3 barn har sittet der. De søler drikke, mat, gafler, kopper og tallerkener. Så da tar matten det verste av støten :)

 

Anonymous poster hash: 4c49d...c59

Joda, hvis man har et hakkete gulv med "groper" hvor griset setter seg fast, så skjønner jeg poenget. Men ellers så skjønner jeg ikke poenget, griset er jo det samme, uansett om det vaskes opp fra gulv eller matte:-)

 

Anonymous poster hash: bba7a...a1f

Skrevet

 

Plastmatte, den typen som man bruker under kontorstoler. Genialt, lett å holde rent :-)

Hvorfor er det lettere å holde ren en plastmatte enn å holde rent gulvet?

 

Anonymous poster hash: bba7a...a1f

Vi har gulvteppe under spisebordet :-) Der vi bodde tidligere hadde vi malt tregulv som både fikk sår og skallet av maling, så startet med plastmatten der.

 

IKEA har billige plastmatten dersom noen blir inspirert ;-)

Skrevet

Parkett, og type flatt/fletta IKEA teppe ( med plastunderlag om du skjønner). I tillegg har vi plastmatte ( som beskrevet over), under minstemann. Det er genialt!!! Enkelt å tørke søl og gris, plusssom beskrevet over, unngår riper i parketten. Tripp trappe blir jo dradd frem og tilbake.

I tillegg kan det jo renne drit i parkettsprekken. Gulv "lever" jo;)

 

Anonymous poster hash: 0b34c...002

Skrevet

Kanskje det funker med en oppklippet voksduk? Den kan du jo slenge i vaskemaskinen. Skjønner godt problemet, jeg babygrøt blir jo som lim etter kort tid... :-)

Skrevet

Gris og høns som vandrer fritt ;)



Anonymous poster hash: ea5ce...dbb
Skrevet

Ingenting, synes det er enklest å ha bare gulv. Orker ikke å styre med plast eller matter, for gris og vasking blir det uansett etter måltidene ;)

Skrevet

Jeg plaster et område på 1 kvm under stolen til hver måltid, har støv på hjernen  :P

Også fjerner jeg selvfølgelig plasten etter måltidet, hvis ikke blir jo alt sølet dratt utover de fine marmorflisene mine.

Skrevet

Setter de i badebalja, veldig enkelt, og det er bare å spyle både unge og balje etterpå.

 

De har billige baljer på ikea hvis noen ble inspirert.

 

Anonymous poster hash: af181...716

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...