Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 For å unngå så mye søl på gulvet? Anonymous poster hash: 76f0a...1ac
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Gulv... He, he. De søler jo uansett. Bare å tørke opp! Anonymous poster hash: bdad3...2b9
Nichotine Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Gulvet...Har ingenting der. Har ikke teppe på gulvet, så er ikke så farlig med litt søl..Forsto jeg deg riktig?
3 er nok! Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Ingenting, jeg har nemlig både støvsuger og feiekost:)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 jeg hadde ingenting, men tenkte mer enn en gang at jeg burde hatt en presenning der
Superdolly Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 En stor snill hund med god appetitt . Nei da, seriøst, jeg hadde ingenting på gulvet. Bare å unngå gulvteppe og ta sølet med en gang.
eplekart11&snørose14 Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Plastmatte, den typen som man bruker under kontorstoler. Genialt, lett å holde rent :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Gulv. Jeg har vaskekost, feiebrett og støvesuger måtte jo tørket opp uansett om vi hadde hatt noe under. Anonymous poster hash: a8d5a...4bf
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Plastmatte, den typen som man bruker under kontorstoler. Genialt, lett å holde rent :-) Hvorfor er det lettere å holde ren en plastmatte enn å holde rent gulvet? Anonymous poster hash: bba7a...a1f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 Plastmatte, den typen som man bruker under kontorstoler. Genialt, lett å holde rent :-) Hvorfor er det lettere å holde ren en plastmatte enn å holde rent gulvet? Anonymous poster hash: bba7a...a1f Nå var det ikke jeg som skrev det om plastmatte. Men vil absolutt tro det er veldig greit! Vi har en del hakk i gulvet under barnestolen etter at 3 barn har sittet der. De søler drikke, mat, gafler, kopper og tallerkener. Så da tar matten det verste av støten Anonymous poster hash: 4c49d...c59
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #13 Skrevet 19. juni 2013 Hunder. Anonymous poster hash: 4aef1...3f0
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juni 2013 #15 Skrevet 19. juni 2013 Laminatgulv. Har kostet eller vasket etter at de har spist. De satt alltid slik til at om jeg har var skikkelig lat og det bare har var smuler kunne jeg la det ligge til neste måltid uten at alle gikk i det.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #17 Skrevet 19. juni 2013 Plastmatte, den typen som man bruker under kontorstoler. Genialt, lett å holde rent :-)Hvorfor er det lettere å holde ren en plastmatte enn å holde rent gulvet? Anonymous poster hash: bba7a...a1f Nå var det ikke jeg som skrev det om plastmatte. Men vil absolutt tro det er veldig greit! Vi har en del hakk i gulvet under barnestolen etter at 3 barn har sittet der. De søler drikke, mat, gafler, kopper og tallerkener. Så da tar matten det verste av støten Anonymous poster hash: 4c49d...c59 Joda, hvis man har et hakkete gulv med "groper" hvor griset setter seg fast, så skjønner jeg poenget. Men ellers så skjønner jeg ikke poenget, griset er jo det samme, uansett om det vaskes opp fra gulv eller matte:-) Anonymous poster hash: bba7a...a1f
eplekart11&snørose14 Skrevet 19. juni 2013 #18 Skrevet 19. juni 2013 Plastmatte, den typen som man bruker under kontorstoler. Genialt, lett å holde rent :-)Hvorfor er det lettere å holde ren en plastmatte enn å holde rent gulvet? Anonymous poster hash: bba7a...a1f Vi har gulvteppe under spisebordet :-) Der vi bodde tidligere hadde vi malt tregulv som både fikk sår og skallet av maling, så startet med plastmatten der. IKEA har billige plastmatten dersom noen blir inspirert ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #19 Skrevet 19. juni 2013 Parkett, og type flatt/fletta IKEA teppe ( med plastunderlag om du skjønner). I tillegg har vi plastmatte ( som beskrevet over), under minstemann. Det er genialt!!! Enkelt å tørke søl og gris, plusssom beskrevet over, unngår riper i parketten. Tripp trappe blir jo dradd frem og tilbake. I tillegg kan det jo renne drit i parkettsprekken. Gulv "lever" jo;) Anonymous poster hash: 0b34c...002
Siamese Hellhound Skrevet 19. juni 2013 #20 Skrevet 19. juni 2013 Kanskje det funker med en oppklippet voksduk? Den kan du jo slenge i vaskemaskinen. Skjønner godt problemet, jeg babygrøt blir jo som lim etter kort tid... :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #21 Skrevet 19. juni 2013 Gris og høns som vandrer fritt Anonymous poster hash: ea5ce...dbb
stratosku Skrevet 19. juni 2013 #22 Skrevet 19. juni 2013 Ingenting, synes det er enklest å ha bare gulv. Orker ikke å styre med plast eller matter, for gris og vasking blir det uansett etter måltidene
BellaSuz Skrevet 19. juni 2013 #23 Skrevet 19. juni 2013 Jeg plaster et område på 1 kvm under stolen til hver måltid, har støv på hjernen Også fjerner jeg selvfølgelig plasten etter måltidet, hvis ikke blir jo alt sølet dratt utover de fine marmorflisene mine.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #25 Skrevet 20. juni 2013 Setter de i badebalja, veldig enkelt, og det er bare å spyle både unge og balje etterpå. De har billige baljer på ikea hvis noen ble inspirert. Anonymous poster hash: af181...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå