Gå til innhold

Gjensidige eller Frende barneforsikring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp!

Er det noen som har god greie på dette?

Har alltid vært gjensidige kunde, men nå som barna skal forsikres har jeg snust på Frende forsikringen og ser at noe av det de tilbyr er bedre enn gjensidige. 

Men, når det gjelder sykdommer og engangsutbetalinger nevner Frende: Autisme, Cystisk fibrose og Diabetes.

Gjensidige nevner: kreft, MS, diabetes, cystisk fibrose, leddgikt, alvorlig brannskade, Ulcerøs Colitt, Morbus Chron, tverrsnittlammelser. 

Høres jo en del bedre ut det gjensidige skriver, men Frende var jo testen i dine penger tidligere i år. 

Innspill??????????

Anonymous poster hash: f1c71...616
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vurderer If, ettersom vi har alt annet av forsikringer der. Har du sjekket dem?

http://www.if.no/web/no/privat/forsikringer/barn/pages/omforsikringen.aspx

Anonymous poster hash: adaca...f26

Ja, If har vi sjekket men de kan ikke tilby samme pris på alt vi har hos Gjensidige.

Frende sin barneforsikring koster 199,- pr mnd, beste til Gjensidige koser 291,- pr mnd minus rabatter. Gjensidige havner vel rett over 200 med rabatt.

Skrevet

Vi valgte Gjensidige for noen år siden, fordi de hadde muligheten til å videreføre uføredekningen i voksen alder uten ny helseerklæring. Det er det absolutt viktigste når jeg velger barneforsikring.

Det kan selvsagt hende at Frende også tilbyr dette nå, men sjekk i hvert fall det.

Anonymous poster hash: 937d2...6fe
Skrevet

Det skal jeg sjekke. Takk for tips!

Må ikke nødvendigvis ha resten av forsikringene i samme selskap. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...