Gjest Siklerotte Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Den søte gutten min har de siste ukene sunget for full hals etter sin nye favoritt-CD fra Kaptein Sabeltann, Abra Havn - "det beste jeg kunne gjøre var å finne a handsome guy" har jeg hørt flere ganger daglig og tenkt at det er jo ganske lurt det, men jeg har stusset litt over hvorfor de plutselig har begynt å bruke engelske ord i en norsk barnesang. Frem til jeg hørte sangen selv i dag og innså at det heller er "en helt som deg", som bør finnes. Det er visst ikke så lett med flere språk og dialekter, selv om det unektelig passet bra inn!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 He he, vi har vel alle misforstått noen sangtekster De tok det opp på morgenradio i vinter tror jeg, var en del vittig der (husker de jo ikke nå da...)
ms.Pond Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Så herlig Nå ble jeg inspirert av Fru Hottentott og måtte gjøre et raskt søk. Og det endte (selvsagt) med en latter, selv om det ikke var fra morgenradio http://forum.babyverden.no/threads/har-du-sunget-feil-sangtekst-inspirert-av-p4.570736/ "Og kjærlighetsvisa, at det var noen som ikke helt skjønte hvorfor det skulle ligge fire kalde pinnsvin nede i vannet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå