Gå til innhold

Ang barnesete, noen som husker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe et sete nå, besafe izi combi x3. Noen som har det? Hvor mange mnd var barnet deres når dere byttet til det? Er dere fornøyd?

Anonymous poster hash: e731e...3d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det setet til eldste. Han byttet når han var 15mnd, men han er ekstremt liten for alderen med tanke på vekt og høyde, så babysetet passet lenge.. Faktisk kunne han i teorien sitte i det når han var 2år. :P Jeg er veldig fornøyd. Han sitter utrolig bra i det setet, og det er enkelt å feste med isofix, og med beltet om man skal ha det forover. Minuset er at det tar stor plass i små biler når man har det bakovervendt, og det er blytungt. Ikke et sete du flytter ofte på.

Anonymous poster hash: a8d47...15b
Skrevet

Er fornøyd ja, men det tar litt plass. Byttet til det da han var 13 mnd.

Anonymous poster hash: 73619...b1f
Skrevet

Har samme sete. Byttet når han var ca 6-8mnd. Er fornøyd med selve setet, men det passer ikke bilen vår helt. For dype bakseter tror jeg så hodet tipper frem på brystet i en ubehagelig stilling når han sover. Setet blir for bratt i baksetet vprt. Har bmw 5serie bil

Anonymous poster hash: 361b9...55f

Skrevet

Vi brukte det til minste, hun var vel ca 8 mndr når hun vokste ut av babysetet. Men samme er faring som hun over her, det ble for bratt i bilen så hodet hang forover når hun sovnet. Ellers et veldig bra sete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...