Gå til innhold

Vogn på fly??? Har de blitt ødelagte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med å ta vogn med på flyet?

Skal fly med Norwegian i sommer, og tar da med bagvogna. Har skjønt at man ikke har krav på erstatning dersom man sender vogna uten PramPack e.l. hvis den blir ødelagt. Jeg tenker i utgangspunktet at jeg tar sjansen på å sende den uten likevel, men hva er deres erfaring?

Har vognene deres klart seg dersom dere har sendt dem uten spesialinnpakning??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk vogna ødelagt da vi sendte den med fly. Dette er noen år siden, før prampack regelen kom. Så fikk erstatning direkte fra flyselskapet. De trakk av 10% pr år vogna var gammel

Skrevet

Har aldri opplevd å få ødelagt vogn på fly men har hørt om flere som har fått erfare det. Vi hadde en maclaren techno xl paraplytrille før vi fikk prampack, den tålte alt mulig. Etter vi kjøpte prampack har jeg valgt å ta med de vanlige vognene. Syns ikke noe om å trille vogn med to håndtak.

Skrevet

Har flydd en gang i mnd med vogn, har gått bare bra. Har brukt både prampack og kun den plastikposen. Har gått bra hver eneste gang, og vi har flydd MYE

Anonymous poster hash: 4c122...b27

Skrevet

Har flydd en gang i mnd med vogn, har gått bare bra. Har brukt både prampack og kun den plastikposen. Har gått bra hver eneste gang, og vi har flydd MYE

Anonymous poster hash: 4c122...b27

godt å høre at det kan gå bra også :)

når jeg har googlet meg litt rundt har jeg bare funnet eksempler på at vognene ødelegges.

jeg tenker jo at ting stort sett går bra, så tipper vi tar sjansen på å reise uten...

Skrevet

Vi har aldri fått ødlagt vår selv om vi bare bruker en sån spessialpose og selvfølgelig tar av hjulene, men helt uten embalering vet jeg ikke om du får den med.

Anonymous poster hash: f263a...4ce
Skrevet

Vi har aldri brukt prampack og kun 1 gang har vi fått en skade på vognen. Fikk da et hull i trekket bak seteryggen.

Vi hadde egen transportbag til OTH'n vi hadde tidligere, og da pakket jeg håndklær ol rundt de mest utsatte delene av vognen. Fikk også et tips en gang om å ta sokker rundt de "pinnene" som hjulene er festet til når man tar de av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...