Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Har slanket meg et år nå og det eneste jeg oppnår er å gå opp og ned de samme kiloene!! Jeg er så frustrert! Hvorfor er det så vanskelig ?? Har prøvd lavkarbo , lavkalori , steinalderkost- ALT!! Hjelp! Anonymous poster hash: 1d689...a65
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har vært på leting etter selvkontrollen min siste året Fant den nå på søndag og NÅ skal jeg faktisk klare å gjennomføre de siste 20 kg som skal bort! Har du prøvd å spise mindre/sunnere og trene mer? Anonymous poster hash: 7888e...69b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Antagelig fordi du driver tvang og diettering. Om du finner en livsstil du kan leve med i lengden, som gir en saaaakte vektreduksjon uten at du føler at du utsetter deg selv for straff hele tiden, vil du antagelig lykkes langt bedre. Anonymous poster hash: 0f87e...635
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Prøv dette! Det funker for alle jeg kjenner hvertfall! Frokost: 2 skiver med rugbrød med magert pålegg. Mellommåltid: en yoghurt og en banan Lunsj: samme som frokost Mellommåltid: en yoghurt og en frukt (ikke banan) f. Eks eple, pære eller appelsin Middag: 125 gram kjøtt eller fisk, litt ris eller potet og en stor deilig porsjon med grønnsaker/salat Mellommåltid: rett i koppen sjokolade lett (44 kalorier en kopp) og en frukt. Kvelds: samme som frokost evt en porsjon med magerkesam med masse bær Blir du godis syk etter kvelds ta en kopp til med varm sjokolade evt te. Kaffe drikker du ubegrenset av samme med te men bruk kunstig søtning. Aktivitet: trening/lang gåtur 3 dager i uken! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har vært på leting etter selvkontrollen min siste året Fant den nå på søndag og NÅ skal jeg faktisk klare å gjennomføre de siste 20 kg som skal bort! Har du prøvd å spise mindre/sunnere og trene mer? Anonymous poster hash: 7888e...69b Hva er strategien din? Anonymous poster hash: 1d689...a65
Nichotine Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Du må nok finne en livsstil som passer for deg - har du prøvd kurs som Xtravaganza?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 kanskje du egentlig ikke trenger å slankes? hvis de4t er de samme kiloene du har lagt på deg, og gått ned, uansett diett.... evt så trenger du kanskje å trene mer... Anonymous poster hash: 8f109...e22
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har vært på leting etter selvkontrollen min siste året Fant den nå på søndag og NÅ skal jeg faktisk klare å gjennomføre de siste 20 kg som skal bort! Har du prøvd å spise mindre/sunnere og trene mer? Anonymous poster hash: 7888e...69b Hva er strategien din? Anonymous poster hash: 1d689...a65 Spise mindre og sunnere. Kutte ut snop bortsett fra litt på lørdager. Trene styrke (slynger) 2-3 ganger pr uke. Og 1-2 økter på treningssenter pr uke, spinning eller andre kondistimer Har allerede gått ned 25 kg ved å følge dette. Men mistet motivasjonen og falt tilbake til gamlelivet.. Gikk heldigvis ikke opp mer enn 2-3 kg, men nå skal siste 20 kg bort! Anonymous poster hash: 7888e...69b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Da er du kjempeflink- gratulerer! Det er normalt at motvasjonen kan minske litt. Begynn på ny frisk, og gå heller for 4-500 gr i uka slik at det kan bli en varig livsstilsendring. Du er superflink!!! Anonymous poster hash: e0dd9...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå