Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Vet ikke om jeg er det altså, men har en følelse. I tillegg er mensen kraftig forsinket. Jeg har p-stav (hatt den i to år). Mannen min ønsker overhodet i flere barn, vi har to som nå begynner å bli ganske store. Jeg har fortsatt lyst på en til, det vet han, men jeg har slått meg til ro med at det ikke blir noe av. Er kjemperedd for å ta en test, og bare utsetter og utsetter. Mannen min kommer IKKE til å blid dersom den er positiv Anonymous poster hash: d0374...8d2
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Men får du mensen på p stav? Trodde mensen uteble jeg da!?? Ta en test i såfall så blir du sikker. Ikke gå å bekymr deg, det er så vondt!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Om mannen din overhode ikke vil ha flere barn så får han sterilisere seg! Hvorfor skal han bli sint om det har skjedd et uhell? Han er jo like mye med på leken og vet at en graviditet kan bli konsekvensen av morroa Anonymous poster hash: 29936...517
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Om mannen din overhode ikke vil ha flere barn så får han sterilisere seg! Hvorfor skal han bli sint om det har skjedd et uhell? Han er jo like mye med på leken og vet at en graviditet kan bli konsekvensen av morroa Anonymous poster hash: 29936...517 For all del, men man kan jo bli ganske sint og oppgitt åkke som, bare man ikke skylder på dama for graviditeten Anonymous poster hash: a8053...dca
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Men får du mensen på p stav? Trodde mensen uteble jeg da!?? Ta en test i såfall så blir du sikker. Ikke gå å bekymr deg, det er så vondt! Den kan vel det, men hos meg har den alltid vært regelmessig. Anonymous poster hash: d0374...8d2
Mamma til tre gutter Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Ta en test så veit du.. Og viss den er positiv får du ta mannen etterpå,kan være han syns det blir koslig når sjokket har lagt seg.. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå