Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Noen som har tips til hva jeg kan finne på med ei på 5 og en på 9 i ferien mens mannen min og eldstemann er på fisketur ei snau uke...? lyst å reise et-eller-annet sted, uten at det koster noe særlig...bor i Hedmark... Anonymous poster hash: 594d7...995
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 kan ikke dere også dr apå telt- og fisketur da? I Hedmark er det vel mange fine plasser å gjøre sånt? Anonymous poster hash: c74ca...e5b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 I trysil har du bl.a barnerafting, rideturer overnatting, toppturer mm. Sjekk ut kommunens hjemmeside. Øyer, hunderfossen lilleputthamar. Skiblander, Div museer og dyreparker. Eks traktormuseet, snilberg, amadeusparken. Sjekk ut det skjer i hedmark og det skjer i #sett inn navn på kommunen du ønsker å besøke. Lei ei hytte i Salen, flott badeland, men ikke så mye mer... Anonymous poster hash: 6f4a7...6a2
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Takk for tips fisketur er uaktuelt siden jeg ikke er noe glad i det Men jeg fikk noen gode tips allikevel - Skibladner kan være interessant og vi har jo årskort til hele fylkesmuseet selv om det stort sett bare er to av de vi pleier å bruke Sälen pleier vi å dra til en gang i blant for å bade Anonymous poster hash: 594d7...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå