Gå til innhold

Har jeg grunn til å være sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme med baby og mannen min jobber en del borte. Vi har det veldig bra sammen,men det var en episode nå som har gjort meg så sjalu, og så lurer jeg på om jeg er helt på bærtur...

Mannen var på en fest i forbindelse med jobben der han fikk etter hvert direkte invitasjon til sex... Han takket nei, og sa han er lykkelig gift, og han fortalte meg alt. Men, damen er fullt klar over at han er gift, og de er en del sammen i jobben. Han snakker en del om vedkommende, og syns hun er fin/gøyal osv. Han syns jeg ikke har noe med hvem han er med, han er jo ikke utro eller noe (det stoler jeg helt og fullt på) men jeg blir veldig sjalu kjenner jeg:( er jeg helt på bærtur og bør skjerpe meg?? Eller kan jeg faktisk krangle litt om dette?

Anonymous poster hash: 9d5af...3e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt sjalu ja. Og bedt han om å holde seg unna henne så sant det ikke går utover jobben, siden hun ikke respekterer at han er gift. 

Anonymous poster hash: 8750c...38d
Gjest Skofantomet
Skrevet

Krangle? Skal du krangle med han om en annen persons oppførsel mener du?

Du sier jo du stoler på han (?)!!!!

Skrevet

Han sa jo faktisk nei til dama og at han var lykkelig gift.

Så jeg hadde valgt å stole på mannen at han faktisk tar de rette valga. Men hadde nok snakka med mannen angående episoden og sagt du var sjalu og usikker. Da vet mannen din situasjon og all den tid han har takka nei, tror jeg neppe han er utro mot deg. Og siden han forteller det, så ser jeg ingen grunn til å være sjalu.

Anonymous poster hash: 3dc1e...746
Skrevet

"Krangle på det" mener jeg at jeg føler ikke så veldig for at de henger sammen på jobben, og de har ikke behov for det for å gjøre jobben, men det syns mannen bare er tull. Han syns jo det er gøy å være med vedkommende og så lenge han ikke gjør noe "ulovlig" så blir han litt irritert når jeg tar dette opp.

Er det ikke å leke litt med ild?

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Åh, Herreh.... Stoler virkelig på han ja....

Skrevet

Ser ikke nødvendigheten av å krangle, dersom du stoler på at det han forteller deg er sant??

Unødvendig av denne dama å oppføre seg sånn, men det finnes et hav av slike damer så dersom du har en normalt pen mann, så blir ikke dette siste ganga ;)

Min får også diverse tilbud når han er ute, men jeg stoler jo på at han ikke benytter seg av dem. I ditt tilfelle er det jo litt trasig at de også jobber sammen. Jeg synes, hvis hun fortsetter å legge inn aksjer, så bør din mann holde en klar avstand til henne. Og fortelle henne at dette føles ukomfortabelt for ham. Hvis han har sagt at han er lykkelig gift, så har hun tydeligvis nada respekt for det. For ei stakkarsli dame....... :huh:

Skrevet

"Krangle på det" mener jeg at jeg føler ikke så veldig for at de henger sammen på jobben, og de har ikke behov for det for å gjøre jobben, men det syns mannen bare er tull. Han syns jo det er gøy å være med vedkommende og så lenge han ikke gjør noe "ulovlig" så blir han litt irritert når jeg tar dette opp.

Er det ikke å leke litt med ild?

Dette er å gi dama forhåpninger. Han må understreke at arbeidsforholdet deres kun er jobb og ikke noe mer.

Skrevet

Hvorfor har han behov for å være med henne? Jeg hadde blitt kjempesjalu, hadde ikke godtatt at han skulle hatt noe med henne å gjøre.

Anonymous poster hash: ee130...492

Skrevet

Det er naturlig å føle seg tiltrukket av andre. Jeg gjør også det, de er kollegaer som jeg ofte reiser med og. Jeg liker dem godt og anser dem som gode venner. Så lenge mannen din er åpen om dette, ser jeg ikke problemet.

Jeg syns det er kjempeviktig å føle meg verdsatt, sett og attraktiv. Det betyr ikke at jeg hopper til sengs med noen. Jeg har den mest fantastiske mann på jord, og ingenting med noen endre er verdt å ødelegge det for.

Se stor på det, gi blaffen og bevar din verdighet og selvtillit. Det er deg han velger!!

Anonymous poster hash: 98b94...940
Skrevet

Typisk. Hadde det vært omvendt hadde han blitt sjalu.

Nå er det en gang slik at prøver en mann seg på oss og de vet vi er gift så blir det litt ekkelt.

Menn derimot, rødmer og oppfører seg deretter som de har fått bonus.

Menn blir alltid glad for sextilbud. Det aller fineste kompliment de kan få. Selv om fe ikke er utro. Så digger de det.

Anonymous poster hash: 49f6d...9d9

Skrevet

En mann som elsker deg og tar vare på dine følelser nå begrenser sin omgang med henne til kun det nødvendige nå.

Man sitter ikke å fniser over at hun er kul og pen.

Tro meg, utrolig mange svake menn der ute som gjør umodne valg tross ei fantastisk dame hjemme.

Skrevet

Merkelig type som føler det er nødvendig å si til deg at dama som ville ha sex med han både er morsom og pen.

Anonymous poster hash: 58fe5...51f
Skrevet

Men hva er problemet om du virkelig stoler på ham? Han kan da ikke noe for at ei dame på jobben hans liker ham og har sagt det til ham? Han kan ikke ta ansvar for andres oppførsel, kun sin egen.

Anonymous poster hash: e2ecb...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...