Anne-B. Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 (endret) Fås nå kjøpt hos Lindex, for den som måtte være interessert. Inngår i en pakke på sju med flere motiver, en for hver dag. Har en stk storfornøyd femåring som syns sebratruse er gøy. Det syns jeg og. Endelig kan jeg humre litt over klesvasken i stedet for å banne. Og i samme øyeblikk som jeg postet innlegget, kom jeg på at det var sametruse. Ikke sebra. Endret 19. juni 2013 av Anne-B.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 joda, vi har hatt en zebratruse også! Om han skumle mannen med knekk i knærne på Langesund skjærgårdshotell
Anne-B. Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2013 Var det det ja? ÅH, så lykkelig du gjorde meg nå!
Gjest sug lut Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Så bra, nå kan vi alle rave rundt på Langesund hotell!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Så bra, nå kan vi alle rave rundt på Langesund hotell! For å gjøre det mest mulig autentisk må vi ha knekk i knærne og skummel latter... Og drikke dr. Losen ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå