Kristi*trebarnsmor* Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 http://www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/barnvagnar-barnvagn-kopa-pa-natet/trille-barnvagnar-tillbehor/trille-viper-s-duo-13-svart-pa-svart-chassi.html Jeg synes den virker som den aller beste vognen med fire hjul der de to første er svingbare? Det er nemlig det jeg ønsker meg: en vogn med fire hjul, to svingbare, og så store som mulig. Helst lufthjul. Denne vognen har de største svingbare forhjulene jeg har sett. Noen som har erfaring med denne, eller som har tips til en bedre vogn som møter mine kriterier?
Hun med alle ungene Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Har ikke prøvd den,men den så veldig god ut! Har du sett på Easywalker qtro? Min søster har den og er veldig fornøyd God å trille er den også
tromsø81 Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Vi har kjøpt Viper vogna! Har bare prøvekjørt den inne enda da termin ikke er før i juli. Men av det vi har testa ut, kjøpte den utsett, virker sen bra. Får plass til Easy grow vinterpose i liggedelen. Men det følger ikke med fotpose til sittedelen.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2013 Takk for svar! Jeg tror nok at jeg ender med å kjøpe den jeg og. Hvor kjøpte du den fra?
lulilu Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 En annen vogn med svingbare hjul foran er Hartan (Racer GT eller Topline S). Selv har jeg falt pladask for Hartan sin Racer GT. Man kan bytte til store hjul som feks når det er vinter og det er mer hensiktsmessig å bruke store hjul da. Men den er ganske dyr, og Barnevognhuset har "monopol" på vognen i Norge. Får forhåpentligvis bestilt den på babyonlineshop.de i morra, da det blir en del billigere..
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2013 Tusen takk Jeg har faktisk sett på noen Hartan-vogner allerede. Vi skal på Tysklandsferie i sommer, så kanskje vi ender med å kjøpe en Hartan der?
lilleboern Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Emmaljunga kommer med en firehjuling med to svingbare hjul foran, Viking/Viking Super. Kan også bygges ut til søskenvogn. Hvis du ikek har sett den, så har jeg akkurat oppdaget den på emmaljunga.no.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2013 Oooh! Den har jeg ikke sett. Tusen takk. Skal sjekke den ut :-)
lulilu Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Vi endte opp med å kjøpe Emmaljunga Nitro City i Sverige. Den har også svingbare hjul foran som kan byttes til vinterhjul om ønskelig. Grunnen er at det var 12 ukers leveringstid på den tyske nettsiden, og det blir for tett opp mot fødselen. Emmaljungavognen betalte vi 5400 SEK for + 600 for vinterhjulene og ca 500 for overtrekket til sportsvognen (dette er prisen uten City bagen, den kjøper vi bare brukt). Vi sparte jo ikke sånn voldsomt på å kjøpe den i Sverige, men det er ikke så langt å dra dit. Uansett, fornøyd så langt, uten at vi har fått prøvekjørt den noe særlig mer enn i stua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå