Gå til innhold

Litt panikk her nå


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mensen når jeg skulle, men hadde ubeskyttet sex for 3 mnd siden. Jeg har vært helt som normal. Nå følte jeg at det var noe som sparket i magen min. Men noen som har følt det uten at det har vært baby der?

 

Anonymous poster hash: fa356...db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg føler det til stadighet, og jeg KAN ikke være gravid (med mindre Den Hellige Ånd har vært inne og lurt seg til noe uten at jeg merket det).

Luft kan kjennes helt ut som sparking (har gått gjennom 3 svangerskap, så dette vet jeg).



Anonymous poster hash: 15e87...6d1
Gjest sug lut
Skrevet

Jepp, fantomspark er ganske vanlig. Men ta en test for sikkerhets skyld om du er virkelig bekymret.

Skrevet

Jada, helt vanlig, har vært flere tråder om dette tidligere. :)



Anonymous poster hash: a76f0...4fd
Skrevet

Jeg kjente det NETTOPP :) Og har kjent det før. Jeg er iallefall ikke gravid ;)

 

Anonymous poster hash: 82ba9...c7d

Skrevet

har slike "spark" hele tiden selv etter fødsel :P fatter ikke hvorfor, måtte ta en test for sikkerhetsskyld og den var negativ ;) 



Anonymous poster hash: cca1e...2ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...