Gå til innhold

Holder på å bli sprø!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter i åpent kontorlandskap på jobb, og personen som sitter nærmest meg er mildt sagt av den urolige typen. Han sitter aldri rolig, hvisker ting han leser, plystrer til musikken på radioen (med 1 sek forsinkelse, og rimelig dårlig plystring). Han lager også sånne klunke-lyder med tunga vettu. Sånn som vi lager for å få små barn til å le. Fikler alltid med papirer osv...

Jeg har ikke lyst å være bitchen som ber han holde kjeft og sitte stille, men hva skal jeg gjøre da??? Blir av og til så irritert at jeg har lyst å gråte.. Hjelp til hvordan jeg skal takle dette tas i mot med takk! :-)

Anonymous poster hash: 28d4a...f53
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å koble på øretelefoner på pc-en og sette på radio eller musikk.

Anonymous poster hash: f26f3...18d

Skrevet

Huff, det tror jeg jeg hadde blitt sprø av også, det er det verste jeg vet, sånne lyder. Jeg tror jeg ville kjøpt meg ørepropper, jeg.

Skrevet

Å plugge ørene med enten musikk eller ''sov i ro'' er igrunn ikke et alternativ. Jeg blir fryktelig sliten i hode hvis jeg skal ha musikk på ørene i 8 timer hver dag. Og vi jobber i team, så jeg er litt avhengig av å høre hva andre sier rundt meg. Men takk for forslag :-)

HI

Skrevet

Ta det opp med nærmeste leder, forsøk å lage "regler" for at alle i landskapet skal ta hensyn. Samtidig høres det ut som at du må jobbe litt selv med å ikke irritere deg.. fokus på egne oppgaver.. det er ikke "bare" han andre som bør endre noe. Tvi tvi :-)

Anonymous poster hash: 046d1...325

Skrevet

Ta det opp med nærmeste leder, forsøk å lage "regler" for at alle i landskapet skal ta hensyn. Samtidig høres det ut som at du må jobbe litt selv med å ikke irritere deg.. fokus på egne oppgaver.. det er ikke "bare" han andre som bør endre noe. Tvi tvi :-)

Anonymous poster hash: 046d1...325

Det er jo derfor jeg spør da :-) Tips til hvordan JEG kan takle dette. Så dette innlegget har igrunn ikke så mye med hvordan få han til å slutte å lage lyder, men jeg til å slutte å irritere meg :-P

Gjest Lagå
Skrevet

Jeg hadde også en sånn på jobben og vi jobber også i team. Han var høyt og lavt konstant, kjørte stolen frem og tilbake hele tiden og pratet konstant, om ikke med oss så pratet han med seg selv.

Jeg sa ifra :P Jeg hadde skikkelig dårlig dag og orka ikke høre på han mer så ba han ti stille og sitte rolig istedetfor å rulle overalt. Han har roa seg :P

Skrevet

Jeg hadde også en sånn på jobben og vi jobber også i team. Han var høyt og lavt konstant, kjørte stolen frem og tilbake hele tiden og pratet konstant, om ikke med oss så pratet han med seg selv.

Jeg sa ifra :P Jeg hadde skikkelig dårlig dag og orka ikke høre på han mer så ba han ti stille og sitte rolig istedetfor å rulle overalt. Han har roa seg :P

Hehe, høres ut som han vi har her ja!! tøff du som sa ifra! Akkurat nå får jeg vel bare trøste meg med at det nærmer seg ferietid, og vi skal ikke ha ferie samtidig :) da blir det i værtfall 4 stille uker  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...