Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 I to- tre uker nå har jeg vært kvalm om morgenen. Ikke så ille at jeg kaster opp men nok til at det er plagsomt. Jeg har av og til følt meg ør og svimmel også. Noen som har opplevd det eller som har tanker om hva det kan skyldes? Anonymous poster hash: 09d8a...7fa
Førstemann Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har vært sånn når jeg har mye endometriose, men det kan sikkert være mange ting. Jeg blir også lett sånn hvis jeg er sliten å stressa.
3 er nok! Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Jeg kan bli slik om jeg ikke spiste (eller spiste veldig lite) kveldsmat før jeg la meg. Når jeg da står opp er jeg ikke sulten, men veldig kvalm, slapp sliten og svimmel. Har nok noe å gjøre med blodsukkeret.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har det sånn og har hatt d slik lenge..Ikke funnet ut hva det er. Kaster av og til opp om morgenen. .. svimmel og sliten i kroppen. .. Anonymous poster hash: 74cd8...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå