Gå til innhold

Tom for middagsidéer, sunne og gode forslag ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått dilla på å lage all mat fra grunnen av, og gjerne med flest mulig grønnsaker - det smaker jo så mye bedre!

Men så er problemet at jeg kommer ikke på noe mer å lage og leser nå oppskriftsbøker/på nett uten å få inspirasjon.

I det siste har vi spist feks: tomatuppe, aspargessuppe med spekeskinke, kyllingsalat med pestokrem, div gryteretter, laksewok, indisk kyllingsuppe, chilli con carne...

Kunne tenkt meg noen tips til feks retter med sei/torsk, kylling og vegetariske retter!

Anonymous poster hash: 8d094...428

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiskeburger, hvor du lager fiskekaken/fiskeburgeren selv. Server med grove, hjemmelagde burgerbrød/rundstykker, salat, hjemmelaget rømmebasert dressing og evt ovnsbakte potetbåter. NAM!

Laksesuppe med rotgrønnsaker, lag evt fiskebuljongen selv eller bruk fiskefond, slik vi gjør:

http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Laksesuppe-med-rotgrønnsaker

På gofisk.no finner du generelt mange gode fiskeretter.

Grillet kyllingspyd med godt tilbehør (feks salat, fullkornsris eller hjemmelagede grove pitabrød og tsatsiki).

Anonymous poster hash: 491ce...288
Skrevet

Fiskeburger, hvor du lager fiskekaken/fiskeburgeren selv. Server med grove, hjemmelagde burgerbrød/rundstykker, salat, hjemmelaget rømmebasert dressing og evt ovnsbakte potetbåter. NAM!

Laksesuppe med rotgrønnsaker, lag evt fiskebuljongen selv eller bruk fiskefond, slik vi gjør:

http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Laksesuppe-med-rotgrønnsaker

På gofisk.no finner du generelt mange gode fiskeretter.

Grillet kyllingspyd med godt tilbehør (feks salat, fullkornsris eller hjemmelagede grove pitabrød og tsatsiki).

Anonymous poster hash: 491ce...288

Den fiskesiden var fin. Der fant jeg dagens middag.

Anonymous poster hash: 23a57...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...