Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Vi har sluttet med prevensjon for et par mnd siden, ønsker å bli gravide i løpet av året, men ikke riktig med en gang, så vi hopper litt av i svingen. Forrige mens var som normal for meg, smerter i bryst og underliv (popper paracet nesten hver dag, bruker varmeflaske osv). Men denne mnd kom mens forrige onsdag, nøyaktig på 28. dag, og jeg merket ingenting. Hadde ikke ømme bryster, ingen kramper whatsoever, generelt bare blødde uten noe annet. Var ikke hormonell engang. Kom på onsdag, dro på søndag, og det var kun fra fredags ettermiddag til lørdag at jeg kunne bruke tampong uten at den var sykt ubehagelig. Vanligvis er det slike mengder at jeg må skifte hver 3dje time hele uka (for den er vanligvis en uke lang). Testet negativt 4 dager før ikm, så er nok neppe på tjukken. Mens har alltid vært vondt og lang, uavhengig av prevensjon eller ikke. Så nå lurer jo jeg på hva som kan være årsaken til lite mens og null menssymptomer? :-) Anonymous poster hash: 95291...192
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 *bump* Anonymous poster hash: 95291...192
<3 2G <3 Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Negativ test 4 dager før ikm er ikke ensbetydende med at du ikke kan være gravid. Ta en ny test om du vil være sikker.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Ja kanskje det hadde vært fantastisk, selv noen mnd før "planen" men ingen her som plutselig har mistet mensplager, og nesten all blødning uten å være gravide? Anonymous poster hash: 95291...192
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 *bump igjen* Anonymous poster hash: 95291...192
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Min mens er Alltid regelmessig (28 dager) Har alltid store blødninger de 2-3 første dagene, deretter 2 dager med mindre blødning. Men denne mnd kom der mye og varte kun 1 døgn. Skjønner ingenting jeg :-/ Anonymous poster hash: 28526...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå