Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Skal på 6 ukers kontroll i dag, fikk mensen i går og blør myyyye... tar de gu da?? Hadde en lett fødsel, ingen rifter og har allerede hatt sex... Anonymous poster hash: 44b01...3bd
Ikkesåallerværst Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Mange har fortsatt renselse seks uker etter fødsel, så tipper det går bra..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Nope, du må vente til du har sluttet å blø Så tar du kontakt igjen med lege/gl Anonymous poster hash: c2319...e5c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 liten vits med GU da. Men kanskje ikke nødvendig siden alt gikk så greit. Jeg tok ikke GU etter sistemann. ingen rifter, ingen plager osv. Jeg blødde fortsatt litt (renselsen) jeg 6 uker etter fødsel. Anonymous poster hash: 70cdf...629
Ikkesåallerværst Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har hatt flere gu når jeg har hatt mens, og blødning under svangerskapet. Uansett, så trenger du jo ikke gu, så det er jo ikke noe problem hverken på den ene eller den andre måten. Nope, du må vente til du har sluttet å blø Så tar du kontakt igjen med lege/gl Anonymous poster hash: c2319...e5c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Var ferdig med renselsen etter 4 uker.. fødte for 7 uker siden.. Godt å høre at de ikke gjør det under mens...det er på grensa til ekkelt....og ubehagelig for min del Anonymous poster hash: 44b01...3bd
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 De kan fint undersøke selvom man blør, men det er verre om man skal ta celleprøve
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Han tar alt når jeg først er der....blæææh Får bare høre med han da...*håper jeg slipper* Anonymous poster hash: 44b01...3bd
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Det er ikke vanlig å ta gu etter fødsel med mindre du lurer på noen eller vil sjekke vonde sting e.l. Om alt fungerer som det skal der nede er det ingen grunn til en gu, om det er lenge siden du har tatt celleprøve må du bestille ny time til det senere, den blir forurenset om du blør. Anonymous poster hash: c93e7...d33
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Tok celleprøve på første kontroll i svangerskapet... har ingen sting, ikke vondt så da er det vel ikke nødvendig. Hi Anonymous poster hash: 44b01...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå