Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Blir morro å følge henne videre. Gratulerer så mye til fotballfrua http://fotballfrue.no/ Anonymous poster hash: f55c0...4d6
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Hvor står det? Anonymous poster hash: 2eab9...8bb
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Hvor står det? Anonymous poster hash: 2eab9...8bb Stalltips: Åpne linken og LES det som står der. "Jeg er gravid, og i slutten av november venter vi et lite, deilig mirakel. En pluss en skal bli tre, og vi gleder oss så uendelig mye!" Anonymous poster hash: 2d91d...cdb
Januarbaby2014 Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Jøss, 17 uker på vei og ingen mage... Tipper at hun kommer til å holde seg slank hele svangerskapet, nesten så jeg blir litt missunte.
BettyBoob Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 så moro blir nesten litt ekkelt å se hvor fresh og fin hun garantert kommer til å holde seg hele veien. Og så sixpacken tilbake på plass uken etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Så utrolig hyggelig!! Jeg var ganske sikker, men hyggelig når hun bekrefter det selv. Må være litt deilig for henne å kunne annonsere dette når så mange mener at hun er for tynn til å produsere barn. Hun er kjempeflott, spør du meg, selv om hun selvfølgelig er veldig slank. Jeg hadde heller ikke mage på den siden med første. Rundt uke 20 ble det litt synlig, men jeg fikk ganske stor mage likevel. Dog var det kun magen som vokste, det er ikke alle som legger på seg noe særlig. Anonymous poster hash: f1180...415
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Kjempekoselig men noe mattegeni kan hun ikke skryte på seg å være! For hun er på langt nær inne i 5.svangerskapsmnd og det finnes ikke forskjellige måter å regne ut hvor mange mnd man er på vei! Anonymous poster hash: db1e8...415
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Gratulerer til henne. Og jeg håper også at hun kan tillate seg å senke kravene liiitt og godta at kroppen forandrer seg, om det skulle bli litt mer slitsomt enn hun tenkte seg. Hun må jo føle et enormt press for å IKKE legge på seg, og det er det jo umulig å forsikre seg mot. Alle kan få vann i kroppen f.eks. Skal vi love hverandre å ikke mobbe henne uansett? Anonymous poster hash: 5a508...304
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Kjempekoselig men noe mattegeni kan hun ikke skryte på seg å være! For hun er på langt nær inne i 5.svangerskapsmnd og det finnes ikke forskjellige måter å regne ut hvor mange mnd man er på vei! Anonymous poster hash: db1e8...415 Jo, det finnes forskjellige måter, de lærde strides. Det kommer an på om man regner i kalendermåneder eller svangerskapsmåneder. Når man er 17+1 så er man fire fullgåtte måneder, det vil si hun er i 5. svangerskapsmåned i morgen. Altså ikke heeelt korrekt vil jeg si, men veldig nære. Så du er litt på jordet her, dessverre. Man trenger ikke uttale seg om ting man ikke kan noe om vet du. Gratulerer til fotballfrue! Anonymous poster hash: 6b078...d55
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Nå blir det spennende og se om hun greier å holde den glattpolerte og perfekte fasaden gjennom barseltiden og spedbarnstiden Anonymous poster hash: 7a32b...dde
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Kjempe hyggelig for henne og mannen. Håper folk her inne er voksne nok til å ikke "mobbe" henne ukene som kommer og/eller etter fødsel for at hun velger å gjøre ting annerledes!! Viktigste er at barnet er friskt og at barnet blir født inn i en familie med masse kjærlighet..noe jeg er sikker på! Men garantert at det blir hetsing pga. ting hun sier, gjør i svangerskapet, vognvalg, amming osv.... Anonymous poster hash: c1a89...85b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 Gleder meg til å se gravid klær på bloggen hennes etterhvert! Anonymous poster hash: ed51b...3fe
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #13 Skrevet 19. juni 2013 Gleder meg til å se gravid klær på bloggen hennes etterhvert! Anonymous poster hash: ed51b...3fe Tviler på at de kommer du. Hun kan nok bruke vanlige klær, bare litt større en de hun bruker nå i 9 mnd Anonymous poster hash: 07d2a...b2b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #14 Skrevet 19. juni 2013 Tipper hun har NOE kul på magen da. Jeg er slank, ikke sykelig slank som henne, men jeg hadde litt kul når jeg var så langt på vei. Livmoren må jo vokse. Synes jo fortere på tynne enn tykke (som regel). Gravidklær brukte jeg aldri, tviler på at fotballfruen gjør det Anonymous poster hash: 4ce41...1b0
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #15 Skrevet 19. juni 2013 Tror hun kommer til å takle morsrollen bra. Anonymous poster hash: 1b40a...8a1
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #16 Skrevet 19. juni 2013 Tipper hun har NOE kul på magen da. Jeg er slank, ikke sykelig slank som henne, men jeg hadde litt kul når jeg var så langt på vei. Livmoren må jo vokse. Synes jo fortere på tynne enn tykke (som regel). Gravidklær brukte jeg aldri, tviler på at fotballfruen gjør det Anonymous poster hash: 4ce41...1b0 Er like langt på vei som henne med nr 3, og har ingen tegn til kul, kjenner livmoren er rett under navlen... Hvis man er lang i overkroppen så er det mange ganger at det tar lengre tid før man ser det. Kan fint gå i bikini uten å "avsløre" at nr 3 er på vei Anonymous poster hash: dedda...d11
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #17 Skrevet 19. juni 2013 Flott for henne Håper bare mannen hennes vil klare å godta de vakre mammaformene hun vil komme til å få. Han synes jo tross alt Beyonce er 15 kg for tung.. Anonymous poster hash: e6db2...af2
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #18 Skrevet 19. juni 2013 Flott for henne Håper bare mannen hennes vil klare å godta de vakre mammaformene hun vil komme til å få. Han synes jo tross alt Beyonce er 15 kg for tung.. Anonymous poster hash: e6db2...af2 Hun skal legge på seg maks fem kilo og ha sixpack en uke etter fødselen. Så det er nok ikke noe problem Anonymous poster hash: fcea2...71e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #19 Skrevet 19. juni 2013 Blir morro å følge henne videre. Gratulerer så mye til fotballfrua http://fotballfrue.no/ Anonymous poster hash: f55c0...4d6 Men herregud, det lå vel i korta. Hvorfor skulle hun ellers henge her inne å reklamere for sin egen blogg?? Jeg antar at du kan være henne også? Patetisk å drive å reklamere for bloggen sin slik som enkelte gjør. Anonymous poster hash: 3362b...bd3
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #20 Skrevet 19. juni 2013 Nå blir det spennende og se om hun greier å holde den glattpolerte og perfekte fasaden gjennom barseltiden og spedbarnstiden Anonymous poster hash: 7a32b...dde Oooh, så bitchy vi skulle være. Fatter ikke hvorfor noen av dere blir så provoserte over at andre klarer å holde det rent og pent rundt seg selv om dere selv er søplehoder - eller hva er egentlig problemet? Flott for henne Håper bare mannen hennes vil klare å godta de vakre mammaformene hun vil komme til å få. Han synes jo tross alt Beyonce er 15 kg for tung.. Anonymous poster hash: e6db2...af2 Hva har det med saken å gjøre? Jeg synes også Beyoncee er 10-15 kilo for mye, men hun er ikke gravid heller... Anonymous poster hash: fa695...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå