Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Har besøk av foreldrene til mannen. De er av den typen at mannen og jeg ikke kan snakke sammen før de står å ser på oss og kommenterer alt vi sier til hverandre, uansett hva det er. igår hadde mannen og jeg en ting vi måtte snakke om vedr opppussing av huset, men vi hadde tatt det litt i koder og hvisking for at ikke de skulle blande seg Uansett, svigermor får høre noe av dette og hiver seg på. Hun spør om én ting, mannen svarer. Så begynner svigerfar å blande seg. Så spør svigermor om den samme tingen ikke mindre enn 5 ganger til, og siste gangen blir mannen oppgitt og svarer "nei, hvor mange ganger må jeg si det??" Da eksploderer svigerfar og ber mannen min ti stille, og "dere kan gjøre hva faen dere vil, dette gidder ikke jeg å krangle om"... Men saken var jo at dette ikke var hans diskusjon fra starten, det var mannen og jeg som var nødt å snakke om det så mannen kunne handle idag. Vi sspurte aldri på noe tidspunkt om dems mening.... Jeg synes det var utrolig frekt av svigerfar, og høygravid som jeg er begynte jeg å gråte når han gikk... Anonymous poster hash: dd6fc...557
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Send dem hjem, da? Jeg gidder ikke ha besøk av noen som banner og kjefter i mitt hus. Anonymous poster hash: 839b5...806
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Send dem hjem, da? Jeg gidder ikke ha besøk av noen som banner og kjefter i mitt hus. Anonymous poster hash: 839b5...806 Hadde jeg enda vært så tøff.... Anonymous poster hash: dd6fc...557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå